Bedak untuk hilangkan ruam pada bayi dan orang tua !

 

Bedak ni , memang dah berkurun dah ni.. Dari kurun ke berapa , aku tak pasti la.. tapi menurut wife aku , lama dah popular kat Kelantan bedak ni..

image

Aku kenal bedak ni , sejak Qhaliff lahir. Bila dia ada ruam kat leher , pipi dan juga belakang badan , aku bubuh je bedak ni. InshaAllah , hilanglah ruam ni.. Aku dah guna macam macam produk untuk baby ketika tu.. tak jalan gak !

Dan baru baru ni , mak aku gunakan untuk cucunya yang baru lahir. Pipinya yang sebelum tu , penuh dengan bintik merah terus hilang bila guna bedak ni.. Tu pasal aku order untuk simpan stok… Mana la tau kehabisan stok. kan kan ?

Apa nama dia ? Berapa ringgit? Sapa jual ?? Yang pastinya aku beli kat bapak mertua aku nun di Kelantan.. Kenapa ? Nak ke ??

1 ulasan:

  1. 1st time dengar ttg bedak ni... bole la nk beli nnt bila SS kelik klate huhu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.