Episod kedua ZAHRA bersambung.. - BEN ASHAARI

Episod kedua ZAHRA bersambung..

 

Episod pertama  selepas kehadiran adiknya , baca dah ? Kalau belum , gi la baca.. Hehehe.. Malas la tu nak cari.. Meh aku kasi link. Korang cuma perlu klik dan baca. Kalau rajin komen. Share ? Tak yah la.. bukan ada info menarik. Sekadar entri santai anak beranak jer.. kan kan ? Baca Dan episod ZAHRA bermula

Kali ni apa lak masalah Zahra ? Hurmm.. Takda masalah. Dia budak baik. Cuma dia kena macam abang dia ari tu ! Geli gata ? Tapi aku rasa macam bukan..  Aku syak cadar ! Berhari tak balik rumah.. pastu terlupa tukar cadar. Gatal laa ! Biasanya wife yang tukar.. huhuh.. ni dia tidur kat bilik bawah. Aku ngan budak budak je tidur kat bilik atas ..

image

Hurmm.. Terkejut aku masa bangun tidur tu tapi nasib baik la ubat Qhaliff ari tu , masih ada.. Boleh la guna pada Zahra.. Dan nampak surut sikit merah dia ..

image

image

image

Hurmm.. pasni kena tukar terus cadar ! Pastu basuh.. dan bermula episod suri rumah part 3.. Huhuhuh…

7 ulasan:

  1. bagusnya laa daddy..")

    kulit sensitif zahra.

    BalasPadam
  2. alalaa

    get well soon zahra syg
    jgn buli adik naaa
    or jgn buli dediii

    BalasPadam
  3. Teruk betul hama kat tilam. Better bersihkan tilam tu...

    BalasPadam
  4. Alahai siannya zahra, sensitif betul kulit dia

    BalasPadam
  5. Zahra ni dia stress kot bila dapat adik dia sense yang kasih sayang kepada nye telah terbahagi. Semua orang beri perhatian kepada baby baru. Stress boleh trigger flare-up kat skin mungkin.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.