Dunia berputar ! Hati-hati dengan tindak tanduk kita ! - BEN ASHAARI

Dunia berputar ! Hati-hati dengan tindak tanduk kita !

 

Zahra.. Aduhhh ! Pening aku tengok dia. Pelik dari mana datang perangai dia yang cukup garang tu. Ditambah lagi kalau tak menurut kemahuan dia , dia akan campakkan apa saja ada kat tangan dia. Kalau takda apa apa kat tangan dia , apa saja yg ada berhampiran dengannya..

image image

Bila tengok perangai dia.. teringat perangai aku satu tika dulu.. Haishh ! Jangan laaa macam tu.. tak beruntung orang berperangai gitu. Sian mak ayah kena layan… tapi ayah aku tak layan. dia bagi je ngan rotan ! Hahahaha..

Dua perbezaan perangai.. Qhaliff di usia Zahra sekarang ni , sangat baby lagi.. Zahra , dah macam usia 4 tahun. Reti dah nak menjeling.. cemburu.. kedekut tapi baik hati… ngan abang dia je la ! Huhhh..

Yang pastinya.. apa yang orang tua kita rasa , kita akan rasa ! Maka , sila jaga perangai kita sekarang ni.. Anak anak bakal ‘mewarisinya’..

4 ulasan:

  1. comelnye zahra... lg2 bt duck face gitu :p

    BalasPadam
  2. Alolo comey sangat Zahra n Abang Qhaff nie..betul tu Ben apa yang kita buat pada mak abah kita..nanti anak kita pun akan buat macam tu,semoga anak-anak kita menjadi anak yang soleh dan solehah..terima kasih atas ingatan :)

    BalasPadam
  3. betul juga .. ada baiknya berhati-hati dengan tindak tanduk kita

    BalasPadam
  4. Betul, bila tgk perangai anak anak i skarang...terus menyesal kecik kecik dulu i degil n kuat melawan. Baru tau apa perasaan mama abah dulu huhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.