Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 22 September 2016

Gillette Mach3® Baru lebih berkesan !


Selamat tinggal ! Tak nak dah guna mesin ni haaa ! Dulu aku pikir guna mesin ni , lebih nampak kemas dan bergaya tapi rupanya.. hehehe..
Aku bertukar guna pisau cukur pakai buang dan akhirnya guna Gillette Mach3. Agak memuaskan hati namun kesan cukuran tidak seperti yang aku harapkan sangat…
image
Dan seperti yang aku ceritakan baru baru ni yang mana aku pergi ke pelancaran Gillette Mach3® Baru , dan aku mencuba buat pertama kali dan ianya seperti yang aku harapkan selama ini ! Puashati !!
image
image
Selain dari cukuran yang kemas , kulit muka pon tak risau terluka punya ! Kalau guna pakai buang punya pisau cukur , huhu.. cukup risau laaa !
Apakah kelebihan Gillette Mach3® Baru ni ?
image
image
3 Manfaat Utama  Gillette Mach3® Baru
1. Bilah yang lebih tajam yang menggunakan daya potongan yang lebih rendah dan rasa lebih selesa bila bercukur.
2. Teknologi salutan bilah yang lebih maju.
3. Bar Gel yang dipertingkatkan untuk memberi pelinciran dan luncuran yang lebih baik.
image
7 Ciri-Ciri Utama Rangkaian Gillette Mach3® Baru
  1. 3 bilah berbanding 2 bilah pencukur untuk memberikan hasil cukuran yang lebih kemas dan tahan lama.
  2. Bilah yang disambung dengan spring menambahkan keselesaan cukuran.
  3. Pelindung kulit yang lembut.
  4. Pangsi hadapan yang mengalihkan daya dari tangan dan meningkatkan keselesaan kulit
  5. Binaan terbuka membolehkan katrij dibilas dan dibersihkan dengan lebih mudah.
  6. Pemegang ergonomic memberikan pegangan yang selamat dan kawalan yang bagus dalam keadaan basah.
  7. Sistem cantuman tunggal yang menyambungkan pemegang ke katrij dengan mudah dan memenempatkan pencukur pada posisi optimum di atas kulit.
Atas alasan apa lagi aku nak keluar dari rumah dengan ‘muka serabai atau muka separuh siap’ ? Hehehehe.. Walaupun simpan misai atau janggut sekali pun , pastikan muka kita ni , dijaga rapi.. Baru ada keyakinan berdepan dengan orang.. kan kan ? Jangan selekeh selekeh !
Dapatkan sekarang Gillette Mach3® Baru !!

5 komen :

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

ramai yang telah berpuashati dengan Gellite Mach3 turbo yang baru, tak sabar n ak dengar comment dari Usben, Moga ianya lebih bagus dari yang sebelum ni...

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Gillette Mach3®

Okey nak beli barang rumah minggu ni...nak sisip Gillette Mach3® Baru kat suami...besttt ye

Hanim Hashim berkata... [Reply to comment]

boleh rekomen kat cik abe gini :)

mied ayimie berkata... [Reply to comment]

Guna utk cukur rambut baby pon bole...

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

boleh suruh husben pakai ni

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI