Kuning lagikah Muhammad Aariz Iman ?

 

Lepas Zohor , gi klinik kesihatan di Salak Lama. Hari ke 13. Kalau masih lagi kuning , maka kena masuk wad kalau tak silap aku.. wife kata gitu la.. Kot dia yang kata atau aku salah dengar..

image image

Betullah kata ‘otai-otai’ .. Hari pertama , kalau tak ‘kuning’ , belum tentu hari berikutnya takda masalah. Dan dari hari ketiga hinggalah hari ni,  hari ke 13.. ulang alik ke klinik. Memang penat laaa ! Nasib baik la kat klinik kesihatan Salak tu kali ni memang rezeki , dapat cepat.. kalau tak memang penat laa tunggu !

Wife kata.. bacaan dah 144. Bermakna dah turun dan tak perlu lagi ke klinik. Alhamdulillah.. lega aku dengar.. Boleh la aku outstation hujung minggu ni dengan tenang.. Huhuhu..

Tapi.. Zahra lak tetiba demam. Hurm…

7 ulasan:

  1. moga kakngah zahra cepat sembuh (^_^)

    BalasPadam
  2. Hehe kesian zahra,demam dapat adik baru ye...

    BalasPadam
  3. alhamdulillah baby dah sihatlah tu

    BalasPadam
  4. Moga zahra lekas sembuh...alahaiii sedapnya nama baby

    BalasPadam
  5. Salam. Bidan yg urut sy dulu bg tau kalu baby kuning, bg minum perahan air 3 bj anggur hitam. Blh buat sehari sekali. xpun ibu pun boleh makan anngur hitam ni sebab anggur ni manis. Cuba lah

    BalasPadam
  6. lah.. smoga kak zahra cpt2 sehat. boleh tgkkan adik. hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.