Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 28 September 2016

Terharu sangat…

 

Kecil tapi besar.. Tak mampu nak bina masjid , tapi berusaha membantu masyarakat yang memerlukan.. InshaAllah. Tu lah salah satu impian aku bila berjaya mencipta nama dalam dunia maya ni. Nak membantu pada yang sangat memerlukan..

Banyak dah projek amal team KBBA9 terlibat. Ada yang diwar warkan .. ada yang sengaja disenyapkan. Bukanlah riak bila nak bagitau semua orang tapi sebaliknya nak mengajak kawan kawan turut serta membuat kebaikan.. Ok la kan ? Bab ikhlas atau tak tu , biarlah Allah yang tentukan saja.

Alhamdulillah.. Terima kasih pada Kak DLaila Mee Udang atas semangat dia membawa bantuan dari Malaysia ke Vietnam.

image

Kelab Blogger Ben Ashaari , salah satu aset aku yang paling aku hargai dan sayangi.. Sekurang-kurangnya , ni lah usaha aku membantu rakan blogger menjadi blogger yang lebih berguna pada negara dan masyarakat.. terutamanya agama !

Tepi tepi.. nak nangis atas katil !

5 komen :

Nurulchumel berkata... [Reply to comment]

Allahu..
Semoga KBBA9 terus maju!
:)

Afiq Halid berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah. Semoga peroleh lebih banyak rezeki agar dapat dikongsi bersama mereka yang lebih memerlukan. Tahniah Abg Ben dan KBBA9

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Syukur Alhamdullillah

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah :-)

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI