Kisah Aliff dan Sajat yang...

Tiap kali aku tengok 'Explore Feed' di Facebook , mesti ada kisah kisah artis yang hot punya. Aku malas nak baca sebenarnya sebab confirm membuatkan aku mengumpat di dalam hati. Aku skip.. skip dan skip...Sampailah satu tahap , aku baca je laaaa cerita diorang ni. Nak tau apa hebat sangat diorang ni sampai menjadi perbualan insan insan yang 'menyayangi' mereka ni.. 
Entah macam mana, dua Aliff menjadi topik panas hari ni. Satu Aliff yang aku memang tak tau sangat sapa dia ni selain dia menyanyi dan satu lagi , kaya hasil jualan produk kesihatan dan kecantikan.. 
Dan sorang lagi , aku dan beberapa kali blocked dia di Instagram dan Facebook. Mana mana insan yang repost atau tulis pasal dia , aku sorokkan ! Malas nak mengumpat pasal dia. Kang orang kata aku cemburu lak ! 
Tapi hari ni , aku tak tahan dah... Yang dua Aliff ni , aku mampu geleng kepala la terutama yang kaya raya tu ! Aku tak tau la apa niat dia. Moga diberkati Allah. Yang penyanyi tu , nasihat aku.. kalau dah nak sangat menikah 2 , buat cara elok elok. Tak yah pukul anak orang lebih lagi yang baru je melahirkan zuriat darah daging sendiri ! 
Yang pening ni.. Sajat ni.... Dok melayan peminat peminat setia tu sangat aih ! Kalau betul ko tu perempuan , maka buktikanlah. Tunjuk MyKad pastu tutuplah aurat. Dah tau kan perempuan muslim kena tutup aurat kan ? Haaa.. Yang beria nak tayang tubuh badan tu apa hal ? Kalau lelaki ? Aku tak komen laaa.. Cuba selesaikan masalah ni dari cetuskan kontroversi murahan. Dan kurangkan dosa dosa peminat setia anda ! 
Aku ??? Aku nak makan nasi lemak ikan masin Dlaila ! Nak ? Leh tempah terus kat dia eh... 
Sedap ! 
Malas tul nak tulis pasal hiburan tapi dah 'diorang' sendiri yang nak ! Huhuh..

5 ulasan:

  1. lisa baca gitu2 je .. tk join mengumpat.. lebih kepada malas ambek tau .. hahaha

    BalasPadam
  2. Meledak sangat kisah mereka..

    BalasPadam
  3. Tak suka jugak baca sebab memang tak layan sangat gosip² artis ni. Tapi apa yang mereka lakukan tu memang memalukan.

    BalasPadam
  4. tiba tiba keluar gambar nasi lemak pulak..haha...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI