Susu ibu tak banyak dah ? Femilac MilkBooster kan ada !

Aariz dah masuk setahun. Tak macam Qhaliff , wife berjaya menyusu sepenuhnya sehingga berusia 3 tahun.. tapi setelah 3 orang anak , nak menyusu seperti dulu.. memang payah dah ditambah dengan bebanan kerja , nak dapat jumlah susu ibu yang banyak seperti dulu dulu tu , amat payah dah. Sian Aariz... 
Wife tak nak mengalah.. dia masih mencuba mencari solusi untuk memperbanyakkan kembali susu ibu. Pelbagai produk dia makan dah. Dan terbaru , dia nak cuba Femilac Milkbooster. Kenapa aku nak dia nak cuba produk ni lak ???? Hurmmm.. 
Formulasi makanan sunnah terkandung di dalam Femilac menjadi keutamaan aku. Ada Gotas Milk , Madu , Kurma dan Habbatussauda ! Selain tu bahan tumbuhan seperti soya bean , alfalfa , spirulina dan fenugreek juga terkandung di dalam setiap tablet !
Hanya perlu kunyah je pun. Mudah ditelan  sebab sedap ! Heee... Sedikit nasihat dari 'mereka' iaitu banyakkan minum air untuk mendapatkan kesan optimum.

Apakah kelebihan Femilac Milkboster selain banyakkan susu ??? Dikatakan..

  • BAYI LEBIH KENYANG ! – membantu perjalanan antibodi daripada kecil dan melatih perut bayi untuk menerima khasiat yang lebih tinggi.
  • TIDUR BAYI LEBIH BERKUALITI ! – membantu tumbesaran yang sihat dan ceria
  • SUSU BADAN BERKHASIAT – Ya! Semua susu badan berkhasiat walaupun tanpa supplemen, tetapi .. kalau anda ada susu badan yang cair, tawar, tidak berkualiti.. maka khasiatnya diragui.
  • SUSU BADAN PEKAT – Pekat menjadikan ia impian untuk semua ibu menyusu kerana bayi akan cepat kenyang dan tidak perlu bangun malam kerap untuk menyusu.
  • HIDUP BERKUALITI – Bila bayi kenyang, tidur nyenyak , perjalanan hidup seorang ibu lebih berkualiti dan lebih focus dalam membesarkan anak dan menjaga prestasi kerja di siang hari.

Femilac ni didatangkan dgn 2 saiz :

  1. Botol kecil RM 45 ada 30 biji
  2. Botol besar RM 70 ada 60 biji
Untuk keterangan lanjut , korang leh tanya sendiri pada Puan Miraney di : 

Cuba dulu ! Jangan cepat mengalah yer...

5 ulasan:

  1. Thanks for sharing, nak cuba jugak nanti!

    BalasPadam
  2. Berkat usaha ibu,insyaAllah ada rezeki untuk Aariz...amin.

    BalasPadam
  3. Thanks for sharing Ben. Bagus ni untuk ibu yang tengah menyusu

    BalasPadam
  4. mana2 pun supplement mmg kena bnykkn mnum air. Lagi 1 bukn milkbooster je mmbantu tpi mindset atau rangsangan pun main peranan. Mudahan boleh mnyusukan aariz balik

    BalasPadam
  5. Jenis tablet rasa dia sedap , macam coklat susu heheh ..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009