Awek Manja Cendol , Ninija popular sekelip mata !

Pertama kali aku tertonton video dia... aku tersenyum. Sapa la yang gi viralkan video awek ni eh ? Confirm jadi bahan parody nanti... Dan , yearghh.. ramai dah buat parodi dan automatik awek cendol ni meletopps! Bukan meletops jer.. siap dapat job di media sosial lagi ! Hahahaa.. LHDN jangan lupa pm dia nanti yer. 

Bila baca komen komen.. fuh , dasat. Mencaci maki kaw kaw punya ! Seolah olah dia tu seharum mawar merah.. tak pernah buat dosa. Malah ada yang bukak cerita lama awek tu.. Adeh ! Ni la hasil viral masa kini. Baik buruk semua menjelma sekali gus ! Boleh bikin stress. Melainkan jika kita tak baca komen komen tu.. buat bodoh... ok la. Teruskan kehidupan.. 

Viral di media sosial memberikan pulangan yang lumayan. Cuma kalau boleh... bila dah viral tu , kena hati hati la. Posting selepas itu akan menjadi saham kita di akhirat kelak. Ramai pengikut akan follow. Jika posting kita positif , maka ianya bagus untuk kita. Jika sekadar mengejar keuntungan di dunia.. hurm.. boleh fikir sendiri.

Dan.. buat mereka yang gemar meninggalkan komen di media sosial... hati-hatilah.. Nak nasihat tu boleh jer... tapi tak perlu dengan caci maki. Rileks sudah... Yang penting , bahagian kita dah lepas.

#akunakwatmanjagakla...nakmintakrojak

7 ulasan:

  1. Zaman sekarang ni memang senang2 je dah viral.. Betul lah tu... Nak viral tu boleh tapi berpada-pada la.. Bukannya dengan mengutuk, mengeji, menghina bagai... Kesian kakak manis

    BalasPadam
  2. ehehehe.. pandai marketing dia. bukan dia seller ke? papepun.. takde guna jika hanya mengejar populariti semata.

    BalasPadam
  3. Sesiapa pun sebenarnya ada potensi menjadi punca.Punca positif atau punca negatif.Semuanya nanti akan memberi impak.Hati-hati menjadi punca dan hati-hati memberi maklum balas.

    BalasPadam
  4. Owh saya tahu pasal bila Ben buat entri ni.. Hihi

    BalasPadam
  5. Saya pun baru tahu pasal video dia tu, pastu anak² kat rumah sibuk dok tiru. Heheheee!

    BalasPadam
  6. Bila dah viral, kompem fofular la adik tu😀

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.