Filem filem menarik sepanjang 2018 menanti anda di TGV ! - BEN ASHAARI

Filem filem menarik sepanjang 2018 menanti anda di TGV !

Kaki wayang ? Nak jadual ? Heee... Atau nak set filem filem kegemaran anda ? Takpe.. Abam Ben leh tolomg kasi jadual.. sepanjang tahun 2018 ni ! Jangan sedih sedih ye. Kalau tak mampu nak bayar, pon tak pe.. Abam Ben leh belanja. Nak dating ke ? Hahahaha.. Gurau jer.. 

Ok.. jom tengok tentative dari TGV ni.. Untuk 3 bulan pertama.... Hurm.. aku kasi sepanjang tahun je la yer ? Senang nak set bila kita leh dating bersama sama .. auwwww !


Haaa.. filem mana korang minat ? Jangan lupa ajak aku sekali eh... leh tengok berjemaah. Hahaha.. kena lak ada yang belanja pop corn ! Fuh.. memang syiok aarrrr... Heeee... Gurau jer. Abam kan suka gurau gurau gituu..


4 ulasan:

  1. tahun ni tak jejak lagi ke panggung walaupun maze runner dah keluar. Tengah tunggu deadpool dengan venom keluar ni

    BalasPadam
  2. Saya memang kaki wayang tapi sejak harga tiket makin mahal ni dah tak jarang tengok wayang. Huhuhuuu!

    BalasPadam
  3. nak tengok maza runner, tak dapat2 lagi ni..huhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.