Blogspot buat hal balik !

by - Isnin, Ogos 09, 2010

Haih... tadi ok jer ... ni tiba tiba boleh pulak keluar warna pelik kat blog aku .. Bila pulak aku pilih color tuuuuu .. Huwaaa.. ko saja nak duga aku ke wahai blogspot ! Jangan la kasi aku tensen !! Awal pagi dah kasi aku geram neh.. Tadi 'sorang' tu.. skang ni , ko pulak ..huk huk .. Ada tisu tak ?

Betul betul menduga kehadiran Ramadhan ni .. aku dapat rasa Ramadhan kali ni mencabar minda dan fizikal .. Entah la... bersabar je la kan .. nak kata apa lagi .. dugaan dari Allah .. kalau selalu kehidupan kita ni semudah yang dirancang , pastinya tiada kematangan dalam diri... setiap masalah perlu di selesaikan dengan penuh bijaksana dan seimbang .. agar takda sapa yg terkorban atau dikorbankan ..

Tapi kita ni manusia biasa .. pengorbanan perlu ada ... tak boleh bersikap pentingkan diri sendiri .. perlu ada tolak ansur dan paling penting , sikap memaafkan perlu berada di depan .. senantiasa memaafkan orang kerana kita sendiri akan meminta maaf ..

Setinggi mana kita berada , akan ada lagi tinggi dari kita .. serendah mana kita menunduk , akan ada lebih rendah .. paling penting ialah keikhlasan .. kecantikan wajah pasti bersinar sekiranya terukir senyuman penuh ikhlas.. yang melihatnya sejuk dan pastinya dia akan mendoakan kesejahteraan buat kira , secara tidak disedarinya ...

Wahai blogspot.. aku maafkan kau.. keluarlah warna apa sekali pon , aku tak kisah dh..tak larat nak betulkan ko... mungkin ko datang period kot ... nak kata apa dh.. terima jer la..

You May Also Like

6 comments

  1. hehehe, dia dtg time dia jd iseng

    BalasPadam
  2. SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN.
    apa yg penting kita kena kuat bukan bulan puasa je nak kena sabar kalo boleh hari2 pun kita kena sabar.

    BalasPadam
  3. hikhikhik blog pon bole dtg period ekh..lawak betul..^_^

    BalasPadam
  4. hikhikhik blog pon bole dtg period ekh..lawak betul..^_^

    BalasPadam
  5. Laa..Cian nye En Ben..sabor jew la..hihi ^^

    BalasPadam
  6. betui lak pakcik ben, blogspot buat hal. followers sy mana ntah depa sembunyik, sorang pun tak dak. huhu.

    BalasPadam