Anti Malaysia ...

by - Selasa, Ogos 31, 2010

Kami , rakyat Malaysia setahu aku laa kan , hanya anti kan negara yang menghancurkan umat ISLAM .. tidak sama sekali pernah memusuhi negara yang seagama apatah lagi serumpun ..

Sebuah kelab ditubuhkan di FACEBOOK yang anti MALAYSIA yang nampaknya antikan negara ini telah mengumpul sejumlah ahli , sangat mendukacitakan .. Gambar gambar mantan Perdana Menteri kita telah diubah , termasuk gambar DYMM Agong kita ... Sangat sangat keji ..

Bila masuk dan baca status mereka dan juga komen , mmg menyedihkan .. Adakah mereka rasa mereka je boleh buat pada kita ? Apakah mereka tak rasa kita mampu buat ??? Tapi aku tau , rakyat Malaysia ni bijak .. mampu berfikir dengan waras .. perkara begitu adalah sangat remeh .. dh bosan dan lali cuma bak kata PM kita , kita pon ada batasan ..

Mereka nak boikot , nak bakar , nak lempar .. mereka buat tapi kita ? Pihak berkuasa kita takkan benarkan semua itu berlaku kerana akan memanaskan lagi hati masing masing .. Jika kita buat , mereka berjaya memprovok kita dan pastinya dalang terbabit tersenyum riang .. Berjaya melagakan kedua dua rakyat dan akhirnya kita pasti akan jadi seperti negara negara yang berperang sesama sendiri !! Mahukah itu berlaku pada negara kita ? Aku tak hingin sama sekali ... berperang atas sesuatu yang bodoh ! Rakyat sudah pastinya menjadi mangsa ! Kita ! Kita ! Kita !

Kita ada pemimpin ... mereka yang akan selesaikan mengunakan saluran diplomasi.. tak perlu jadi seperti mereka ...

Merdeka ! Merdeka !! Merdeka !!!

You May Also Like

5 comments

  1. pernah tengok page2 macam tu. ada nama Ganyang Malaysia. macam2 dia tulis. bila tengok benda2 dia tulis tu, tak rasa marah sangat..rasa sedih ada, sebab kita ni bukan ke serumpun, bahasa pon sama jugak sikit2, dah tu, kebanyakannya beragama Islam. kenapa nak berbalah macam tu sekali..
    saya takkan termakan dan terpengaruh untuk menjadi seperti mereka. itu pasti.

    BalasPadam
  2. yup..
    bak kata org, biar org buat kita, jangan kita yg buat(kacau) org..
    jadi sprti pokok yg dilempar batu, tapi tetap berikan buah sbg balasan ;)
    MERDEKA!

    BalasPadam
  3. bagaimana agaknya penyelesaian di peringkat tertinggi yer? dah lama tngu....

    BalasPadam
  4. semalam baru je terjumpe satu forum ni....mmg teruk la..bace komen kat forum tu mmg sakit hati je. Yang mereka tahu menyalahkan sesame sendiri je.. permusuhan takkan mendatangkan kebaikan pun...lainlah kalau menegakkan agama Islam...itu satu perjuangan... tapi ni tak hbs2 nak timbulkan isu curi budaya lah...ade gak yang memperlekehkan agama Islam... tu yang tak blh thn tu.

    BalasPadam