Meh sini abang ajar kau workout . F.O.C !

by - Selasa, Ogos 03, 2010

Pernah g gym ? Kalau sebut je gym , apakah yang terbayang di dalam kepala korang ? Haa... tak yah cakap.. aku tau ... hehe..

Akan ada pelbagai situasi bila korang g gym .. Yang pertama ... korang geram tengok bdn bdn lelaki yang seksi ... korang ternganga tengok badan ala ala gergasi ... dan juga ada yang berketul ketul cam ayam kfc .. haaaa... tutup mulut tu ..

Kalau korang orang baru ... g gym .. mintak tunjuk ajar... kalau korang tegur bro bro yang ok , mmg akan ajar akan ... malah diorng akan perhatikan korang lak... takut salah ajaran .. mana la tau kan.. nak bagi semangat la katakan ..

Kalau kena yang dah otai .. salah tegur .. dia bagi korang buku manual je .. sila baca dan buat tu .. berlatih hari hari ... tak ke tensen... padahal bukanlah bagus mana sangat pon.. badan tu naik pon sebab cocok jeee.. kalau tak ? Haram....cam Apek senario gak ..

Sori bang.. bukan kutuk bodybuilder tapi kutuk yang berlagak cam bodybuilder tapi habuk pon tarak ...

Ada yang g gym tak seberapa tapi ilmu ada di dada ..tak lokek diturunkan dan di ajar penuh kesabaran .. Ada yang g gym ari ari.. berketul ketul .. tapi kedekut ilmu .. tanya ... kena jeling .. kalau ajar pon , bagi pangkal je.. selebihnya , ko selongkar la sendiri ... atas alasan , aku dulu pon belajar sendiri ! Padahal ??? hurmm...

BA : Ragam begini bukan saja boleh jumpa di gym .. tapi di mana mana saja... tak caya ?? Cuba ingat balik ....

You May Also Like

4 comments