@ Jaya Jusco lagi ...

9:55 PTG
Adusss... penat ... kat tempat kasut lak ... plan nak cari barang aku .. tapi ? Barang aku cari 10 minit .. lagi 120 minit jln tengok barang...

Supplemen Beracun

8:58 PG
Supplemen beracun ?? Rakyat malaysia ni , secara sedar dan tidak sebenarnya di racun ... mereka yang semua ni tak kira dah apa pun .. yg pen...

The Last AirBender

12:39 PG
Baru pas tengok citer tu .. emm.. ermmm ..erm... ermmm ..ermmm ... best ? haih ... erm... berbaloi ? .. menarik ? pendapat anda , bagaimana...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.