@ Jaya Jusco lagi ...

9:55 PTG
Adusss... penat ... kat tempat kasut lak ... plan nak cari barang aku .. tapi ? Barang aku cari 10 minit .. lagi 120 minit jln tengok barang...

Supplemen Beracun

8:58 PG
Supplemen beracun ?? Rakyat malaysia ni , secara sedar dan tidak sebenarnya di racun ... mereka yang semua ni tak kira dah apa pun .. yg pen...

The Last AirBender

12:39 PG
Baru pas tengok citer tu .. emm.. ermmm ..erm... ermmm ..ermmm ... best ? haih ... erm... berbaloi ? .. menarik ? pendapat anda , bagaimana...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI