Pening kepala !

by - Rabu, Februari 06, 2013

 

Foto Menarik

Gambar pilihan HMetro ini mengingatkan aku pada detik detik setiap pagi setiap hari yang mana pelbagai ragam pemandu dapat dirakamkan dek kepala otak aku .. Perghh .. Pening tengok .. Antaranya eh ?

  • Pandu di lorong laju tapi bawak perlahan .. Tingkap diturunkan tangan kanan di atas bingkai cermin sambil hisap rokok.. Cool je nampak kan ?
  • Di lorong tengah , ada yang penuh berhati hati . Pandu ikut had kelajuan walaupun depannya sangatlah kosong .. Berderet kereta di belakang. Nak potong camana kalau kelajuan pon dah capai had ..  Ikut je la sambil garu kepala ..
  • Potong queue seolah olah dia saja nak cepat .. Kita ni ?

Banyak sangatlah karenah pemandu ni .. Yelah , kita sendiri pun ada karenah sendiri kan ? Hhehe.. orang pun kekadang bengang gak ngan kita .. Maklumlah , ada antara kita kejar masa atau sakit perut nak berak .. huhu ..

Pastinya , setiap pagi atas jalan raya .. ada saja yang akan mengidap tekanan darah tinggi .. Kalau dj radio bijak hiburkan pendengarnya , sedikit sebanyak kurang skit stress tapi kalau diupnya isu isu yang panas cam kes curang , madu dsbnya .. mau jugak laki bini bertekak dalam kereta .. hehe… Tambah stress ..

You May Also Like

3 comments

  1. betul-betul.setuju sangat. hehe :D

    BalasPadam
  2. nasib la nilai x ada jem bagai ni... syukur alhamdulillah pergi kerja pun senang je balik kerja pun senang je...

    BalasPadam
  3. Saya selalu hadapi masalah tu bila tgh drive... Tapi tak leh marah lebih2... takut2 satu hari ni kita plak yang buat orang lain marah...

    BalasPadam