Cerita anak lagi best ?

by - Selasa, Februari 19, 2013

 

Dan tiada lagi segmen ? Terus terang , aku rindu nak bersegmen dengan tajuk tajuk yang malatopsss ! Confirm beratus join .. HeHehe.. penat nak update ..

DSCN0307

Jadi kenapa aku tak nak dah bersegmen ? Hurmm .. Dalam dunia blog ni , kita perlu terus bergerak .. Jangan dok ditakuk tu jer .. Kena cari apakah aura blog kita.. Apakah yang sesuai dengan gaya kita ..

Kita perlu tahu yang baca blog kita ni macam macam manusia ada .. Macam macam perangai ada .. Kita kena pantas tangkap pembaca dan jadikan mereka setia dengan blog kita ..

Tak perlu berpura pura kerana semua tu akan menghancurkan blog kita sendiri .. Biarlah asli dan telus… Itu lebih menarik dan diminati . Tapi janganlah blog kita dipenuhi dengan dok cari salah orang jer ..Dok sinis mengata jer tapi diri sendiri ?? Sempurnakah ?

Bila jumpa genre yang sesuai dengan blog atau penulisan mahupun ,kekalkan  dan senantiasa pertingkatkan dengan memasukkan unsur unsur infomasi di samping menghiburkan rakan pembaca ..

Macam aku .. buat masa sekarang aku amat selesa dengan apa yang aku buat .. Nak bersegmen , ada pulak tak puashati kan ? Kesian dia dapat dosa buta buta jer .. heee. …

You May Also Like

8 comments

  1. baru nak tanya bila nk buat segmen.. ;)

    BalasPadam
  2. memang kena buat macam tu Ben, cerita pasal keluarga, yg pangkat anak2 pon layan baca jgak.

    BalasPadam
  3. Muka qhaliff tu tak boleh lagi comelll keeeee ? Rasa nak cubit-cubit pipi gebu dia tu :D

    BalasPadam
  4. bagus juga cerita pasal diri sendiri pon best bro

    BalasPadam
  5. remote apa yg bawah peha gebu dia tu... Qhalif sorok ye....

    BalasPadam
  6. Mcm remote aircond tu.. Qhalif takut ayah dia off aircon kot.. Hehhee geramnyer!!!!

    BalasPadam