Bila atuk sendiri yang ajar ! - BEN ASHAARI

Bila atuk sendiri yang ajar !

 

“ Tak pe.. atuk ada .. Gi pukul pak ngah tuuu .. “..

Terkedu aku .. walaupun mungkin dia nak bagi tunjuk ajarku sifu pada cucu dia yang berjalan pon masih terhoyong hayang tu  ,untuk menjadikannya lelaki kental .. itu bukan caranya ! Kena tau mana satu untuk bermain dan mana satu perlu dihormati ..

Bila bersuara , terasa pulak orang tua tu .. Diam , jadi mengarut.. Dah tu nak kata apa ? Bila terjadi gini , ayah sendiri pun tak leh kata apa sbb tu ayah mertua . Kalau ayah sendiri , ok gak .. Leh jer cakap ..

Hurm.. tah laa.. Nak ajar , baik ajar yang baik baik .. Tak semestinya pukul orang mampu membuatkan anak cucu kita berjiwa Hulk Hogan !

5 ulasan:

  1. Tak dapet den nak nolongnya

    BalasPadam
  2. Ala jangan la terlalu sentitif mr Ben.. Dia ajak gurau je tu..

    BalasPadam
  3. @waiman takwa heee.. kalau dah sampai berkali kali ketuk kepala budak lain , dan digelak jer.. tu bukan gurau .. tu mengajar .. :)

    BalasPadam
  4. terkezut mula2 tgk gambar tu memula tadi. ingatkan ape la.. heheh

    biasa la org tua.. gurau2 kasar. so kita pulak kena la seimbangkan keadaan.. tak gitu pak beng...

    BalasPadam
  5. kita marah jer dlm hati.......lebih2 is a big NO!!!!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.