Kuih orang berpantang ? - BEN ASHAARI

Kuih orang berpantang ?

Pertama kali aku makan hari tu di Kelantan ..Heee.. Tak pasan utk adik ipar aku yg sedang berpantang tu..

Waktu tu mmg lapar.. makan je apa yg aku nampak.. Sedap jugak rasanya.. Ada pedas pedas skit .. hehehe..

Nama yg diberi ialah LADU (LADOO)..Aku suh kengkawan di FB , TWITTER dan INSTAGRAM teka .. Hanya mereka yg bergelar anak Kelantan je tau.. hehe..

Aku pun tak tau.. Makan , aku tau ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

7 ulasan:

  1. mmg makanan org berpantang... kasi panas badan... buang angin kot.. hehe

    BalasPadam
  2. Knapa ladoo rupa lain yek.. Bukan bulat2 warna kuning ke?

    BalasPadam
  3. ladu.
    dah lama dah tak mkn.
    kat kampung sana jer ada ladu ni. ;)

    http://ninimohd.blogspot.com

    BalasPadam
  4. ladu!!
    lamanya tak makan.. sedap!

    BalasPadam
  5. Sy pn tgh mkn mende nie..ari nie br 15 ari pantang

    BalasPadam
  6. hihi....ladu ni mmg utk orang berpantang jer bro ben....tp saya x suka makan walaupun dalam pantang...rasa dia x best...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.