Air Selusuh untuk isteri ..

 

Alhamdulillah.. Ada rakan di FB susah susah downloadkan untuk aku.. Dan hari tu ada rakan bertanyakan camana nak buat air selusuh ni.. Aku kongsikan di sini ..

Mungkin ada yang tak tau apa itu air selusuh.. Air Selusuh ni bertujuan untuk memudahkan si isteri yang mengandung tu mudah bersalin.. Dengan izin Allah ..

Gambar mungkin tak jelas.. Kena klik untuk besarkan dia .. Heee…

Slide2Slide3

Slide4Slide5Slide6Slide7

Ada yang kata , baca saja Al-Fatihah dan doa pada Allah minta dipermudahkan segalanya ..

Semoga dapat membantu. Maaf andai ada kekurangan .. Sekadar membantu ..

3 ulasan:

  1. Kalau kat Terengganu ada jugak yg buat MINYAK SELUSUH ... tujuan untuk memudahkan bersalin jugak masa nak bersalin tu minum satu sudu atau dua sudu minyak selusuh tu .. Org yg buat minyak tu guna bacaan al-quran.
    Minyak tu boleh jugak usap kat perut isteri masa isteri sakit nak bersalin moga dipermudahkan segalanya insyaallah ..

    BalasPadam
  2. inshaAllah.. tiba masanya pasti baby keluar. semoga k.zila dan baby selamat dan sihat..aminn

    BalasPadam
  3. Saya ada jual pil bio selusuh.. pengalaman sy mengambil pil tersebut untuk 3 kelahiran anak sy, alhamdulillah segalanya Allah permudahkan.. 100% diperbuat dr akar kayu dan tiada kesan sampingan.. kita hanya merancang(ikhtiar) yang terbaik dan berdoa selebihnya Allah yang menentukan..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.