Bedak Arab Kokuryu - Super Summer Cake? Apa tu?

by - Selasa, Mei 13, 2014

 

clip_image002clip_image002[4]

Bedak Kokuryu atau juga dikenali sebagai Bedak Arab adalah bedak padat muka yang dihasilkan secara saintifik dengan menggabungkan fungsi bedak, pelembap dan ‘foundation’. Fungsi 3 dalam 1.

Bedak Arab Kokuryu merupakan formula kecantikan yang unik dan sesuai untuk semua jenis kulit. Ianya mampu melindungi kesan parut , jeragat dan jerawat di muka.

Bedak ini amat-amat mendapat sambutan hangat di Singapura, Brunei serta kini di Malaysia.

Banyak kelebihannya menggunakan Bedak Arab Kokuryu…

1. Amat Menjimatkan – Ia berfungsi dan bertindak 3 dalam 1. Sebagai pelembab, foundation dan alas bedak. Dengan satu bedak sahaja boleh lakukan 3 fungsi untuk kulit muka.

2. Sesuai untuk semua – Warnanya amat semulajadi. Ia mampu berubah mengikut aliran darah pemakai, tak kira berkulit gelap, sawo matang, cerah, putih dan sebagai nya serta untuk mekap di pelbagai majlis/acara. Juga sesuai untuk semua jenis kulit (kering, berminyak, normal)
3. Kemas dan sekata – Walaupun tidak mahir dengan amalan kecantikan kulit anda sendiri boleh lakukannya dimana dengan sapuan ringkas memadai untuk hasil kulit kelihatan halus, lembut bercahaya dan terasa ringan. Kulit akan tampak kemerah-merahan, tidak berminyak dan terasa seolah-olah tidak memakai apa-apa bedak atau mekap

4. Merawat - Selain menutup cela dan mengekalkan kelembapan semulajadi kulit, ia juga mengecutkan jerawat dan melindungi kulit dari penggelapan akibat terik matahari (berpelindungan UV)

5. Tahan lama- selama lebih 8 jam walau dalam keadaan berpeluh atau berhujan/basah, malah ia tidak melekat pada kain tudung, tisu atau sapu tangan. Menariknya bedak ini juga memiliki haruman wangi sepanjang pemakaian.

6. Tidak melekat pada kain – Sifatnya yang tidak melekat pada tudung dan kain.

7. Tetap kelihatan cantik walaupun dalam keadaan berpeluh.

8. HALAL – Inilah yang paling penting. Ianya Suci, Halal dan boleh dibawa SOLAT.

image

Bedak Arab Kokuryu – Super Summer Cake

HARGA BORONG ( STANDARD)

Kod 01 5PCS - 20 PCS = RM28/PC

Kod 02 21 PCS - 40 PCS = RM27/PC

Kod 03 41 PCS – 60 PCS = RM26/PC

Kod 04 61 PCS – 80 PCS = RM25/PC

Kod 05 81PC- 99 PCS = RM24/PC

HARGA BORONG ( SUPER)

Kod 06 100 PCS = RM22/PC

Kod 07 300PCS = RM21/PC

Kod 08 500 PCS = RM20/PC

 

Untuk keterangan lebih lanjut , sila ke http://www.yayaeleganz.com/

You May Also Like

1 comments