Berdikari dah dia ..

 

Aku tau dia mengantuk walaupun malam tadi , lena dia tidur .. Bawak naik atas katil mak aku , pasang ABC .. baring sebelah dia .. Dan , aku tidur dulu .. disusuli dia ..

Photo

Sian dia .. Rindu benar dia kat ibu tapi tak wat karenah. Asal aku ada disamping dia , memadai dah .. Hurmm.. Tak nak lepaskan aku langsung.. Kena cakap elok elok , baru dia lepas.. terutama bila nak gi tandas ! Hahahaa..

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah..kian meniti ke alam kanak kanak matang abg qhaliff..

    BalasPadam
  2. Dah nak jd Bang Long kenala kuat semangat ..kenala berdikari kan Qhaliff?? Baru la blh jaga adik2 nanti ..

    BalasPadam
  3. tak apa nanti ibu balik yer qhaliff...

    BalasPadam
  4. alalala..siannye qhaliff..
    terus teringat ms ank sulung demam teruk kerinduan gara2 lama kn tggl ms melahirkan adiknya..10hr dlm wad betol2 menyiksakann...huhuhuuh

    BalasPadam
  5. Alahai abglong qhaliff.. sweet..
    takpe..nnt ibu blk ye qhaliff.. dgn adik lg tu.. rindu sgt la tu..

    BalasPadam
  6. Hahaha..smpi xkasi pi mana2..lawak2..Qhaliff syg..kan dh jd Abg long kna la berani.. Hee..nnti ibu balik bole main ngn adik.. :) be a good boy okey Qhaliff.. (y)

    BalasPadam
  7. Oh... Keep touching... Sedih plak saya... Sbg ibu sy pnh rasainya...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.