Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 9 Mei 2014

Berdikari dah dia ..

 

Aku tau dia mengantuk walaupun malam tadi , lena dia tidur .. Bawak naik atas katil mak aku , pasang ABC .. baring sebelah dia .. Dan , aku tidur dulu .. disusuli dia ..

Photo

Sian dia .. Rindu benar dia kat ibu tapi tak wat karenah. Asal aku ada disamping dia , memadai dah .. Hurmm.. Tak nak lepaskan aku langsung.. Kena cakap elok elok , baru dia lepas.. terutama bila nak gi tandas ! Hahahaa..

8 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..kian meniti ke alam kanak kanak matang abg qhaliff..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Dah nak jd Bang Long kenala kuat semangat ..kenala berdikari kan Qhaliff?? Baru la blh jaga adik2 nanti ..

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

tak apa nanti ibu balik yer qhaliff...

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

alalala..siannye qhaliff..
terus teringat ms ank sulung demam teruk kerinduan gara2 lama kn tggl ms melahirkan adiknya..10hr dlm wad betol2 menyiksakann...huhuhuuh

Sue Sopian berkata... [Reply to comment]

Alahai abglong qhaliff.. sweet..
takpe..nnt ibu blk ye qhaliff.. dgn adik lg tu.. rindu sgt la tu..

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Hahaha..smpi xkasi pi mana2..lawak2..Qhaliff syg..kan dh jd Abg long kna la berani.. Hee..nnti ibu balik bole main ngn adik.. :) be a good boy okey Qhaliff.. (y)

Eraz Fadli berkata... [Reply to comment]

Dah jadi abang Qhaliff..

Maria Firdz berkata... [Reply to comment]

Oh... Keep touching... Sedih plak saya... Sbg ibu sy pnh rasainya...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI