Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 20 Mei 2014

Hilangkan gatal di tangan Qhaliff ..

 

Dah hampir 2 minggu gatal tu tak hilang ! Biasanya kena kat kaki dia .. Ubat , mak aku je ada .. Yang kat aku dah abis. Puas dah aku try dengan ubat lain .. tak jalan ! Hinggakan aku sanggup berenti di Bentong dan cari di kedai Sensei ! Ari tu lupa nak mintak kat Dr.Maria. Hurmm..

Risau nanti melarat lak .. Mak mertua aku kata, ayah mertua aku ada jual di kedainya. Ubat gatal yang laris laa.. Ramai beli ! Jadi tadi aku tanya laa.. AMik satu dan masuk buku 555 dulu.. Balik nanti baru kira.. heeee..

Alhamdulillah… Ok dah ! Dah susut dah gatal gatal tu.. Nampak kering dah.. Dia pon tak garu garu dah.. Berapa kali dah daaaa…Heeee..

Esok leh balik dengan tenang.. heee ..

5 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Kat umah kitapon ada satu tp dah habiss huhuhu ..bukan semua tempat ada jual ubat ni ..

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah....mujarab ubat tu

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata... [Reply to comment]

mana nak cari..?? farmasi ada ke..?? ke sensei..??

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

tak tau pun pasal ubat ni.. nak cuba cariklah nanti..

+kasih+ berkata... [Reply to comment]

Biasanya ada jual kat kedai ubat cina.. baru beli 1 semalam... sedap baunya..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI