Hilangkan gatal di tangan Qhaliff ..

 

Dah hampir 2 minggu gatal tu tak hilang ! Biasanya kena kat kaki dia .. Ubat , mak aku je ada .. Yang kat aku dah abis. Puas dah aku try dengan ubat lain .. tak jalan ! Hinggakan aku sanggup berenti di Bentong dan cari di kedai Sensei ! Ari tu lupa nak mintak kat Dr.Maria. Hurmm..

Risau nanti melarat lak .. Mak mertua aku kata, ayah mertua aku ada jual di kedainya. Ubat gatal yang laris laa.. Ramai beli ! Jadi tadi aku tanya laa.. AMik satu dan masuk buku 555 dulu.. Balik nanti baru kira.. heeee..

Alhamdulillah… Ok dah ! Dah susut dah gatal gatal tu.. Nampak kering dah.. Dia pon tak garu garu dah.. Berapa kali dah daaaa…Heeee..

Esok leh balik dengan tenang.. heee ..

5 ulasan:

  1. Kat umah kitapon ada satu tp dah habiss huhuhu ..bukan semua tempat ada jual ubat ni ..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah....mujarab ubat tu

    BalasPadam
  3. mana nak cari..?? farmasi ada ke..?? ke sensei..??

    BalasPadam
  4. tak tau pun pasal ubat ni.. nak cuba cariklah nanti..

    BalasPadam
  5. Biasanya ada jual kat kedai ubat cina.. baru beli 1 semalam... sedap baunya..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.