Ke Wetland Putrajaya

 

Bawak gi WetLand Putrajaya jap tadi lepas balik dari Hospital Kuala Lumpur. Saja bawak Qhaliff jenjalan.. Hehehe.. Hasilnya ?

Pergh.. dia tak nak balik pulak. Pakat meraung kat situ ! Bersungguh nak turun kat tasik tu.. nak kejar ‘bird’ ..

Nanti nak ‘repeat' ' datang sini.. Tak abis berjalan lagi sini.. Nak masuk kat satu tempat tu tadi tapi tak mampu dah sebab penat .. Hehehehe ..

Kat sini ada menara tinjau gak .. Berpeluh la gak naik dengan dukung Qhaliff yang dah beratnya melebih 13kg tu.. Bukan dia tak leh jalan sendiri tapi risau terlepas pandang .. Perghh.. tak bayangkan woo !!

Posing jap .. Hehehe ..

Sini best ! Leh berbasikal tapi hati hati.. Jangan jadikan tempat reakrasi tu tempat suka hati ! Bahaya woo .. Aku nyaris nak langgar satu budak perempuan tu yang menunggang basikal arah bertentangan kat satu bulatan kecil tu.. Dah la bulatan tu penuh dengan rimbunan.. Nak nampak apa kat arah bertentangan tu.. Bahaya wooo !

5 ulasan:

  1. ingatkan berbasikal di menara tinjau tu...haha

    BalasPadam
  2. pandainya Qhaliff berposing...pasni ramai yg mahu Qhaliff jadi model kanak2 paling comel

    BalasPadam
  3. Hehehe anak2 bila dah suka camtu la tak nak balikla dia bila dah naik seronok kat situ ,,cantik tempatnyerr sesuai la utk riadah seisi keluarga ,...

    BalasPadam
  4. Itulah pasal... Berbasikal kat menara tu..

    BalasPadam
  5. aih..macam nak kena pegi gak seround ni..huhu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009