Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 1 Mei 2014

Ke Wetland Putrajaya

 

Bawak gi WetLand Putrajaya jap tadi lepas balik dari Hospital Kuala Lumpur. Saja bawak Qhaliff jenjalan.. Hehehe.. Hasilnya ?

Pergh.. dia tak nak balik pulak. Pakat meraung kat situ ! Bersungguh nak turun kat tasik tu.. nak kejar ‘bird’ ..

Nanti nak ‘repeat' ' datang sini.. Tak abis berjalan lagi sini.. Nak masuk kat satu tempat tu tadi tapi tak mampu dah sebab penat .. Hehehehe ..

Kat sini ada menara tinjau gak .. Berpeluh la gak naik dengan dukung Qhaliff yang dah beratnya melebih 13kg tu.. Bukan dia tak leh jalan sendiri tapi risau terlepas pandang .. Perghh.. tak bayangkan woo !!

Posing jap .. Hehehe ..

Sini best ! Leh berbasikal tapi hati hati.. Jangan jadikan tempat reakrasi tu tempat suka hati ! Bahaya woo .. Aku nyaris nak langgar satu budak perempuan tu yang menunggang basikal arah bertentangan kat satu bulatan kecil tu.. Dah la bulatan tu penuh dengan rimbunan.. Nak nampak apa kat arah bertentangan tu.. Bahaya wooo !

5 komen :

Wafi Remli berkata... [Reply to comment]

ingatkan berbasikal di menara tinjau tu...haha

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

pandainya Qhaliff berposing...pasni ramai yg mahu Qhaliff jadi model kanak2 paling comel

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hehehe anak2 bila dah suka camtu la tak nak balikla dia bila dah naik seronok kat situ ,,cantik tempatnyerr sesuai la utk riadah seisi keluarga ,...

Muhammad Khairuddin Lim berkata... [Reply to comment]

Itulah pasal... Berbasikal kat menara tu..

O'gosh Iskandar berkata... [Reply to comment]

aih..macam nak kena pegi gak seround ni..huhu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI