Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 22 Mei 2014

Ku rindukan mereka !

 

Terpaksa tidur rumah mak aku utk hilangkan rasa sunyi . Kalau aku di rumah seorang diri , pasti akan terasa sayu di hati ! Bukan mudah nak tutup rasa itu memandangkan aku dan Qhaliff tak pernah berpisah lama ! Apatah lagi sekarang ni dengan kehadiran sorang lagi cahaya mata , rindu makin menusuk jiwa.

Mak dia ? Rindu tak ? Iskh.. tu aku tulis kat blog lain laaa.. Kang tulis sini, ada pulak muntah darah sbb aku jiwa jiwa la pulakkk .. heee

Aku faham sekarang camana perasaan ‘bos’ aku dulu yang mana dia dapat tawaran ikut ‘big boss’ ke luar negara selama beberapa minggu. Seronok tu mmg seronok tapi bila mengenangkan anak manjanya tu… payah buat keputusan !

Semalam nak balik pon dah belikan dia basikal kecil dan mainan.. Takde la dia selongkar rumah tu nanti.. huhuh..

2 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Qhaliff batul2 jaga adik ni..seronok je tengok..adik tido abg jaga..last dua dua tidur sama sama., nice moment..

Norma NML berkata... [Reply to comment]

Sbr ye Ben..lumrah ..itulah perasaan bila berjauhan dgn org yg kita syg lebih2 lagi darah daging....ada peluang boleh balik jenguk dorang.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI