Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 25 Mei 2014

Memang dia rindu !

 

Kurus ? Ada yang kata Qhaliff semakin kurus ? Tak cukup makan ?? Atau rindu kat daddy ?

Dia menyampaikan tanda dia rindu dengan ..

Photo

Gi kedai Tok Ma , angkut milo kotak .. bukan satu ! Tapi.. kira la sendiri ! Hahahaha … Adeh .. Sapa nak bayar ni ???

8 komen :

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

masuk buku 555. he3..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hehe..sekali sekala qhaliff borong air kotak milo kat kedai tok ma..hehe..kesian qhaliff..rindu daddy..

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

kesian Qhaliff rindu kat daddynya

zuhayra iftifal berkata... [Reply to comment]

kurus ke?
ok je la

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Aunty pun rindu Qhaliff.

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

abg long rindu daddy...abg long minum milo...hehehehhee
daddy balik kg jenguk abg long..byr skli utang buku 555...hahahahaha

YaNg AyEsHa berkata... [Reply to comment]

daddy lah kena bayar..hihi..nampak susutnya

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

ha ah. kurus sikit. mmg rindu sgt2 tu...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI