Memang dia rindu !

 

Kurus ? Ada yang kata Qhaliff semakin kurus ? Tak cukup makan ?? Atau rindu kat daddy ?

Dia menyampaikan tanda dia rindu dengan ..

Photo

Gi kedai Tok Ma , angkut milo kotak .. bukan satu ! Tapi.. kira la sendiri ! Hahahaha … Adeh .. Sapa nak bayar ni ???

8 ulasan:

  1. Hehe..sekali sekala qhaliff borong air kotak milo kat kedai tok ma..hehe..kesian qhaliff..rindu daddy..

    BalasPadam
  2. kesian Qhaliff rindu kat daddynya

    BalasPadam
  3. abg long rindu daddy...abg long minum milo...hehehehhee
    daddy balik kg jenguk abg long..byr skli utang buku 555...hahahahaha

    BalasPadam
  4. daddy lah kena bayar..hihi..nampak susutnya

    BalasPadam
  5. ha ah. kurus sikit. mmg rindu sgt2 tu...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009