Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 22 Mei 2014

Sunyi ..

 

Sampai sampai je rumah .. Hurmm .. On tv , jari terus tekan remote 611 walhal nak tengok 411 !

Sebelum ni ..

Hargai mereka yang tersayang bila berada depan mata ..

9 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Sedihnya..biasanya kalau macam ni mesti terbayang bayang..terngiyang ngiyang suaranya..hehehe..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Alahai kesian kat bro... Sabor yer

Miss Moon berkata... [Reply to comment]

misti rindu giler kat anak anak n isteri kan

olo shian nyaa

wawalofa berkata... [Reply to comment]

So sad....

JunAina berkata... [Reply to comment]

Tetiba rumah terasa sangat sunyi!

mrs kayrul berkata... [Reply to comment]

Touching nya..nie jadi bujang lama ke nie....hehhee

Vander Good berkata... [Reply to comment]

Comelnya mereka tuan...hehe...mesti tuan tersangat rindu dengan mereka semua kan...

Btw, silalah datang ke blog saya. Terima kasih tuan.

http://vandergood.blogspot.com/

Syasya Sa'adon berkata... [Reply to comment]

sedihnya...mmg sunyi bile xde...sabar yer....

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

huhuhu...sedeyhnye...fhm & bleh rs cemane perasaan tu sbb dh pnh rs...

ms berlalu dgn cepat la ni...pejam celik pejam celik...dah bleh bwk blik dua2 dak comey tu...
doakan yg bek2...kuatkan semangat ok...dua2 dak comey tu setia je menanti kehadiran daddy dia...hehehehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI