Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 3 November 2016

Kenapa aku botakkan kepala ?

 

Aku turun dari tingkat atas rumah aku. Perlahan lahan menuju ke Qhaliff yang kusyuk tengok tv. Zahra pun gitu.. Tadaaaa ! Aku senyum kat Qhaliff. Dia tercengang dan tutup muka !

“ Hensem tak daddy ? “. Tanya aku.

Dia geleng kepala ?? Amboii…

“ Nak toys tak ?? Hensem tak daddy.. “. Tanya aku semula.

“ Ohsemmmm ! “. Jawab dia.

Mudah dirasuah rupanya mamat korea ni !

image

Aku gi kat Aariz lak.. Zahra ? Dia tak heran pon. Daddy dia tetap kacak di mata dia.. Hahahaha .. Wife nyaris kejar ngan penyapu. Dia ingat Vin Diesel masuk rumah.. Heee..

Oh , Aariz lak..

image

Aariz bisikkan sesuatu kat telinga aku dan aku tersenyum.

“ Sekarang Aariz tau dah dari mana datangnya kehenseman Aariz. Terima kasih daddy ! “.

Aku jawab.. “ Sama sama.. Nanti besar , biar daddy je selfie.. Aariz jangan tau.. Nanti daddy tak leh cari makan .. Sapa nak bayar duit sekolah Aariz ?? Haaaa.. “.

Pastu dia belahak susu kat bahu aku ! Huhhh..

Oh ya.. kenapa aku botakkan kepala ? Sebab aku malas nak buang masa pakai gel dan dandan rambut ! Bazir masa tul ! Camana pun , aku tetap kacak tanpa rambut ! Kann.. Aku tauuu !

9 komen :

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Vin diesel ke vin petrol ni? Ke vin minyak masak? Hahahaa.... Semua jenis minyak naik harga sekarang ni... Kikikiiii

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

cet..
van disel sgt.
pandai qhaf amik hati daddy dia.
hahahah.
not bad boss new look.

Faizal Fredley berkata... [Reply to comment]

kachak nya aariz....kalah dedi dia..

KyLe RiL berkata... [Reply to comment]

Nak tiru aku letewww

KyLe RiL berkata... [Reply to comment]

Nak tiru aku letewwww

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

hensem betul aariz. tak sabar tunggu dia bsr.. eheheh

dorsett pink berkata... [Reply to comment]

Vin diesel??? bluueekk.. hahahaha

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Huhuhuhu...hye Aariz...

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Hai abang botak hahahahha mcm vin disel hhhahha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI