Berjaya hilangkan tekanan darah tinggi tanpa ubat !

by - Rabu, November 02, 2016


Aku percaya.. mesti ada cara ! Aku tak nak makan ubat tekanan darah tinggi. Alhamdulillah , ‘ilmu’ yang aku dapat di The LifeCo Phuket memberi manfaat buat aku !
Aku teruskan apa yang aku mulakan.. Amik pemakanan yang seimbang. Elakkan gula, garam , minyak dan lemak serta makanan makanan yang diawet  sama sekali !
Aku minum jus sayuran dan juga buah buahan. Sesekali teringin makan makanan sedap seperti nasi goreng , mee goreng kee.. mee udang kee .. makan la ! Tapi bukan selalu.. Yang selalu kena makan ialah.. hehehe.. korang tau la kan..
image
image
Ni aku makan tengahari jer.. Nama dia Healthy Portobello Loaf. Ada di restoran healthy nun di Mid Valley dan bnyak lagi..
Alhamdulillah.. Metabolisma aku sebelum ni yang dah menunjukkan  usia 47 tahun berjaya di tingkatkan semula… jadi 32 tahun !! Weeee..  Hasil jus sayur dan buah buahan..
Dan yang penting , tiada lagi tekanan darah tinggi ! Tapi ingat , bukan hilang tauu.. dia akan muncul kembali kalau aku tak jaga pemakanan aku..
Hurmm..

You May Also Like

4 comments

  1. well done... kalo ben 32 mesti ss 22 kan kan kan???

    BalasPadam
  2. Darah tinggi dan diabetes hanya boleh dikawal tapi tidak boleh hilang..itu yang sering doktor perkatakan..dengan izin Allah kalau ianya nak pergi syukur alhamdulillah :)

    BalasPadam
  3. wah ke usia 32 tahun. marvelous .

    BalasPadam
  4. tahniah! tahniah dah jadi umur 32 tahun...

    BalasPadam