Jom Ngendap Bini Aku Buat Projek Ngan Pakwe Dia

" Jom jom ... Panggil satu kampung semua turun .. Jangan lupa AJK Masjid sekali tau ... Best ni .. kot kot leh rakam adegan apa apa yg menarik ... Mana tau kann ?? "

Adeh .. tu laaa yg terjadi pada zaman skang ... Bukan nak cegah tapi nak 'bunuh' terus ! Bukankah lebik baik cegah ? Ni kalau boleh nak bukak aib terus ... Kalau seorang isteri berlaku curang dengan membawa balik teman lelaki dia ke rumah , adakah perlu panggil semua orang g tangkap ?

Satu soalan .. sapa yang malu sebenarnya ? Adakah diorg akan kata .. perempuan tu atau isteri si polan tu ... Dua dua malu kan ?? Kenapa tak g je masuk rumah ... selesaikan secara orang dewasa .. bawak je kes tu ke mahkamah syariah .. Hurm ..

Mesti ada yang cakap , ele .. Ben ni pandai je cakap ... Hurm ... fikirlah sendiri .. pekung sapa yang sebenarnya terbuka ? Allah itu wujud ... Percayalah ... lambat laun ada balasannya ...

OPs.. lupa lak.. kalau nak tau kes apa .. jom >> CARI PASAL

6 ulasan:

  1. pelik stail skunk..sume dok rakam n tayangkan atau kuar kat buku, pastu guna perkataan yg agak malu nak bace, bukan nak g terus tangkap n tutup kes..motif mmg nak bg nasihat pd orang tp bile guna cara n perkataan yang tak senonoh dah lari dari motif rasanya...so tak perlu lah nak rakam..g je terus, kalu rakam sekadar bukti nak dakwa tak pe lah bukan nak siarkan...

    BalasPadam
  2. ahha.
    bila terlalu geram.
    dia nak malukan isteri sgt2 kot.
    ;)

    BalasPadam
  3. mcm2 skang ni.. kdg2 mcm x logik pn ada..

    BalasPadam
  4. suka lak buka pekung sendiri pas tu jaja kat orang, jaja kat dalam suratkhabar bai satu negara baca..pas tu org blame dia balik..x pandai jaga bini...ntah la...

    BalasPadam
  5. bile dh marah mmg x dpt nak pk dgn warasnyer kot.. heh salam singgah di waktu ptg..

    BalasPadam
  6. buruk2 pon, masih bini dia jugak..haihhhh!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009