Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 7 Mei 2010

Jom Ngendap Bini Aku Buat Projek Ngan Pakwe Dia

" Jom jom ... Panggil satu kampung semua turun .. Jangan lupa AJK Masjid sekali tau ... Best ni .. kot kot leh rakam adegan apa apa yg menarik ... Mana tau kann ?? "

Adeh .. tu laaa yg terjadi pada zaman skang ... Bukan nak cegah tapi nak 'bunuh' terus ! Bukankah lebik baik cegah ? Ni kalau boleh nak bukak aib terus ... Kalau seorang isteri berlaku curang dengan membawa balik teman lelaki dia ke rumah , adakah perlu panggil semua orang g tangkap ?

Satu soalan .. sapa yang malu sebenarnya ? Adakah diorg akan kata .. perempuan tu atau isteri si polan tu ... Dua dua malu kan ?? Kenapa tak g je masuk rumah ... selesaikan secara orang dewasa .. bawak je kes tu ke mahkamah syariah .. Hurm ..

Mesti ada yang cakap , ele .. Ben ni pandai je cakap ... Hurm ... fikirlah sendiri .. pekung sapa yang sebenarnya terbuka ? Allah itu wujud ... Percayalah ... lambat laun ada balasannya ...

OPs.. lupa lak.. kalau nak tau kes apa .. jom >> CARI PASAL

6 komen :

Nur Hawa Mohd Zin berkata... [Reply to comment]

pelik stail skunk..sume dok rakam n tayangkan atau kuar kat buku, pastu guna perkataan yg agak malu nak bace, bukan nak g terus tangkap n tutup kes..motif mmg nak bg nasihat pd orang tp bile guna cara n perkataan yang tak senonoh dah lari dari motif rasanya...so tak perlu lah nak rakam..g je terus, kalu rakam sekadar bukti nak dakwa tak pe lah bukan nak siarkan...

Hizami Rahim berkata... [Reply to comment]

ahha.
bila terlalu geram.
dia nak malukan isteri sgt2 kot.
;)

Mama Hanim berkata... [Reply to comment]

mcm2 skang ni.. kdg2 mcm x logik pn ada..

SURIA AMANDA berkata... [Reply to comment]

suka lak buka pekung sendiri pas tu jaja kat orang, jaja kat dalam suratkhabar bai satu negara baca..pas tu org blame dia balik..x pandai jaga bini...ntah la...

Lovely Bella berkata... [Reply to comment]

bile dh marah mmg x dpt nak pk dgn warasnyer kot.. heh salam singgah di waktu ptg..

makdara terdiva berkata... [Reply to comment]

buruk2 pon, masih bini dia jugak..haihhhh!!

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI