Tugas Pengkritik Filem

by - Mei 29, 2010

Cari kesalahan.. cari kelemahan .. Pastu Kritik .. Hujung bulan dapat gaji ... Bagus kan ... menaikkan lagi mutu perfileman ...

Bagaimana pula dengan pengkritik yang tak bertauliah ? Tak suka filem atau pengarah sebenarnya ? Tapi yang peliknya , kenapa masuk panggung dan tonton filem tu ? Semata mata nak cari salah ?? Adeh... pastu nak gembar gemburkan kat dalam suratkhabar atau internet ? Nape suka sangat cari salah ek ? Pelik jugak ... Tapi bagus jugak kan ... dalam dok kritik giler giler , dok masuk tengok gak filem tu .. hahaha...

Asal buat filem , dia orang pertama masuk ... pastu cari salah ... jumpa .. kasi kecoh satu dunia .. Jumpa salah tu bagus , tapi ada ke bagi cadangan membina ? Tarak ....Tu la dunia kita skang ... cakap pandai ... otak kosong ...

You May Also Like

3 comments