Polis Dunia Penakut !

Satu dunia tau USA dan ISRAEL adik beradik ... bersekongkol dalam apa jua perancangan menghancurkan umat ISLAM ..

Tadi dalam berita , menunjukkan beberapa negara di dunia mengutuk serangan tentera ISRAEL .. Berani sbb tau sukarelawan tidak mempunyai senjata ... huh... Dimana USA ? Hehehe.. dok tersengih kot sambil makan pizza ...

Beberapa pertubuhan dunia dah pakat nak buat mesyuarat ... nak KUTUK SERANGAN ISRAEL .. tu je ke ??? kutuk je ? Mana ada negara berani serang ISRAEL sbb dibelakang ISRAEL tu USA.. yang berani mencabar pun LUBNAN ..tu pun tunggu masa je US nak serang .. haih... negara negara Arab yang lain ? Takut ? Harap negara kerdil seperti Malaysia je ke untuk bersuara ?? Tu pun kalau tengok , sapa dibelakangnya ? hurmmm ...

8 ulasan:

  1. SETUJU
    kalau just berunding untuk mengutuk nak watpe
    kite2 pun boleh buat macam tu
    aduhai
    israel berani sebab USA selalu belakang die

    BalasPadam
  2. Israel dah makin menunjukkan taring.
    Selamatkan Islam dari cengkaman mereka.

    BalasPadam
  3. salam.. nauzubillah...
    xtaw laa apa na jdik dgn israel skrng ni bro..
    klu laa ct ni blionair.., na sja ct sruh pkar2 bom yg pro-ISLAM wt bom nclear p srang israel.. tp xley gk kn sbb israel tu mnumpang.. dpa xda ngra... huh. wassalam..

    BalasPadam
  4. kita tak mampu nak buat apa-apa...setakat mgutuk perbuatan israel nih xmdatangkan apa-apa hasil...

    BalasPadam
  5. em...negara Islam xbersatu..kl bersatu konpom negara kafir takut punye

    BalasPadam
  6. grrr... aku tak dapat komen apa-apa sebab kurang tahu pasal benda-benda ini...

    tetapi yang aku tahu, yang berada di belakang ISRAEL adalah USA.Ben, benarkah kita tidak boleh ke ISRAEL???

    BalasPadam
  7. PBB pun tak dapat buat apa.

    BalasPadam
  8. kdg2 seram tengok berita2 cam gini..lago seram dari tengok creta hantu....

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.