Setinggi-tinggi kita terbang ..

by - Isnin, Jun 11, 2012

 

image

Sian .. Nak salahkan Chong Wei , kita tak boleh sbb kita tau betapa sibuknya dia dan dia sendiri pon dah nyatakan yang Olimpik ni last sebelum dia nak bersara . Lagi pon kita tak tau cerita sebenar .. Tak boleh nak tudingkan jari pada mana mana pihak. Sian ke dua dua insan ini ..

Begitulah lumrah kita sebagai manusia . Ada yang berjaya , lupa terus asal usul .. Mendabik dada dengan kejayaannya di dunia ini tetapi gagal dalam menguruskan keluarganya ..

Alasan takde masa untuk g melawat keluarga , adalah satu alasan yang langsung tak boleh digunapakai !! Masa boleh diuruskan jika kita tau mana yang penting dan mana yang tidak ! Apakah keluarga kita tidak penting ?

Fikirkan la kembali .. Jangan tunggu dah tiada , baru menjerit menyesal .. Sementara mereka di depan mata , hargailah mereka. Bukan wang ringgit mereka pinta sebaliknya kasih sayang yang mengubat rindu dendam terhadap anak mereka yang sangat dikasihi ..

Hurm ..

You May Also Like

9 comments

  1. zaman skrg ni sms ade,whatapps ade,skype ade,hp ade...ape lagi nak kalau takde mase nk balik everything ade dihjg jari kite...

    BalasPadam
  2. betull..zaman sekarang nie dah banyak cara nak berhubung..kebanyak hanya dihujung jari je..

    BalasPadam
  3. I love my mak! Hanya itu yg I ada dari kecik2 sampai la...

    Sesibuk mana memang akan balik jengah dia dak pun mintak dia datang sini. Rehat2 kat rumah anak!

    BalasPadam
  4. ade le tu masalah die ... biar l a

    BalasPadam
  5. Hargai & sayangi ibu bapa selagi mereka masih bernyawa..

    BalasPadam
  6. Owhhhh.. ini ke kisahnya... tengok berita tak tahu hujung pangkal cerita..huhuu

    BalasPadam
  7. kita tak tahu apa masalah keluarga Chong Wei sebenarnya.mungkin ada masalah komunikasi dan salah faham dalam keluarga.

    BalasPadam
  8. sayangi keluarga selagi mereka dan kita masih bernyawa.. tak der alasan dah takder masa nak lawat atau tanya kabar... kemudahan sekarang ni dah canggih dah.semua ada..

    BalasPadam
  9. mmmmm...mskin down la chong wei lepas ni....

    BalasPadam