Tanda lahir Qhaliff ?

by - Khamis, Jun 28, 2012

 

IMAG1642IMAG1635

Kat dua dua belah telinga di ada lubang kecik tu .. Nak kata tahi lalat , bukan .. Tapi sejak lahir dah ada .. Aku dh tanya doktor , dia kata takde kaitan dengan operation ari tu .. Apakah itu tanda lahirnya ? Hurmm .. Tanda lahir aku ? Hahaha .. Tunggu bulan mengambang , nampak laa .. hahaha ..

You May Also Like

21 comments

  1. Ada kelebihan Qhaliff ni nanti...insya Allah...

    BalasPadam
  2. uittt...mcm synchronize jer tandanya di kedua belah. tapi kalau Dr. kata takda apa2, its ok lah kannn

    BalasPadam
  3. itu hari ayu belek2.. tapi ayu setuju, bukan tahi lalat... tapi ala2 mcm tusukkan...

    rasanya mmg tanda kelahiran Qhaliff

    BalasPadam
  4. tanda lahir kot..aku pun ada gak mcm tuh..

    BalasPadam
  5. tanda lahir kot..aku pom ada kat telinga mcm nih..

    BalasPadam
  6. hati2 sbb kwn pon ade,dia kena jangkitan kuman sbb ade lubang kt cuping telinga..klu x jaga kebersihan la..

    BalasPadam
  7. bulan mngmbg ? jd wolf ka? haha

    BalasPadam
  8. sama la mcm tanda lahir suami mas...

    BalasPadam
  9. eh Qhaliff ada tanda lahir la.. pelik tapi benar.. ;)
    dua2 belah ada yer.. :)

    Aik, nak tunggu bulan mengambang? nak jadi apa tu? hehehehe :)

    BalasPadam
  10. pelik sungguh tanda lahirnya tu. anak2 saya tanda lahir diorg lebam sane sini. hehehe

    BalasPadam
  11. Eh tu tanda lahir ke? dah 23 tahun hidup baru tau tu tanda lahir sebab sye pn ada lubang cmtu kt telinga tapi yang sebelah kanan je..ingat org salah tindik telinga..tanda lahir rupanya..huahuahua Nway sama plak tanda lahir kte kan baby Qhaliff..meh2 sep cket meh..haha

    BalasPadam
  12. yeke tanda lahir? bukan macam genetik ke sbb ramai je org ada tanda camtu..cuma tak pasti kalau ada tanda tu dominan atau resesif..tak pasti juga kalau ada sbb musabab lain..

    mcm jugak ada rambut lurus ada kerinting..ada lesung pipit ada yg takde..ada yg telinga cuping ada yg tak..ada yg ibu jari lurus ada yg bengkok..mcm2 lagi la..

    tapi sbb telinga saya pun mcm qaliff saya anggap benda tu baik je..peka/sensitif sikit dgn sekeliling..takleh bunyi sikit mmg dgr je..=) anggapan saya je la..sbb mmg kn sentiasa sangka baik kan =P

    BalasPadam
  13. Adik sya pun ada lubang mcam qhaliff tu :)

    BalasPadam
  14. Bro, kakak saya dua orang ada. Mak panggil buting telinga.*dalam bahasa terengganu. Sampai masa nanti akan keluar cecair yang ada bau macam nanah gitu. Ni memang biasa ni, tp bab cecair keluar tu tatau la semua yang ada buting telinga ni akan keluar. Tp dua2 kakak saya ada keluar.

    BalasPadam
  15. askum,

    anak kedua saya pun ada. ingt lg lps doc n nurse bg ltk baby lps lahir, tanda kt telinga sy nmpk dulu, nmpk lubang kecil je kt tepi cuping tue.
    dh setahun tanda tue, jelas je. xde pa2 kot.

    BalasPadam
  16. salam,
    anak saya dua2 ada lubang tu..yang sulung umur setahun 3bulan, tempat lubang tu kene jangkitan kuman & terus bengkak & bernanah..lepas bengkak tu pecah, & baik jap, pastu bengkak & bernanah balik.pergi hospital, doctor suruh operate.coz lubang kecik tu terdapat kantung kat dalam nye.bila kantung tu dijangkiti kuman yg teruk, dia akan bernanah..mmg kesian sgt tgk anak saya mengiring je tido bile bengkak.saya dah buat appointment ngan doctor bulan 3 untuk buang kantung tu.tp syarat untuk operate/buang kantung tu adalah , lubang tu/area tempat nak operate kene betul2 baik.operate terpaksa di tangguhkan ke bulan 5 ni sbb area tu masih bengkak...mudah2an bulan 5 ni, area tu dah baik & leh wat operate.tak sanggup nak tgk area tu bengkak & bernanah dan anak saya akan menangis meraung2 bile kita nak cuci tempat tu..nasihat saya, make sure tempat tu kene sentiasa di bersihkan tiap kali pas mandi ye..

    BalasPadam
  17. http://growupclinic.com/2012/06/26/fistula-preaurikular-kongenital-lubang-kecil-di-dekat-telinga/

    BalasPadam
  18. Salam. Sy pun ada. Tp 1 ja kt seblah telinga kiri. Mula2..mmg x berbau..tp pas umo 28 tahun ni.. akan rs gatal ckit pastu bl tekan2.. akan kuar cecair kaler kuning.. bau busuk. Xtau cmna nk buat

    BalasPadam