Bahana EURO 2012

by - Sabtu, Jun 30, 2012

 

Mereka sedar dan sanggup buat apa saja asalkan dapat menonton setiap perlawanan atas alasan minat ..

Namun kerana minat itu ramai yang tak sedar telah melakukan ‘sedikit ‘ kesilapan seperti bertaruh dan berjudi, lebih banyak cuti sakit, ponteng dan ramai yang lewat ke tempat kerja.

Dan paling menarik , anak gadi suka tengok pemain pemain bolasepak yang hensem hensem dan sasa .. kan ? Tak salah .. tak marah .. tak jeles .. tapi sedar ke tak sedar ? Nampak ke nampak ?

Kalau lelaki tengok perempuan main bola jaring , apa perempuan fikir ?  Hehe .. Jangan marah .. Sesekali kena sedar yang kita ni ‘dipergunakan’ mereka … Berjaga setiap mlm untuk layan bola selama sebulan..

Berapa ramai akan berjaga malam setiap hari Ramadhan untuk tengok dan menghayati solat terawikh di Mekah ?

Tak perlu nak marah n terasa .. Kita sama je .. sesekali korang ingatkan aku dan aku ingatkan korang . Aku lama dah rasa menyesal sbb dok layan bola memalam terutama dok lepak kat kedai mamak .. Menguap tapi paksa tengok.. Abis perlawanan , suka pasukan feveret menang tapi aku dapat apa ? Ada ke pasukan tu bank in kan duit kat aku kerana sokong mereka ? Kalau negara sendiri , ok la gak.. Ni tak pon .. hehe ..

Sekadar pendapat jer ..

You May Also Like

6 comments

  1. cape yg menang tuh...

    BalasPadam
  2. eee...mana ada KY tengok bole tau heee..

    BalasPadam
  3. nampak nya gua terasa pedas bila makan cili la :3

    BalasPadam
  4. hahaha betul tu..
    pernah tengok Solat Terawih di Mekah, saat berdoa, ada yang menangis..lebih2 lg hari2 terakhir Ramadhan..Suara iman pun sungguh syahdu..walaupun tidak memahami apa yg dgr, nmun ianya menusuk kalbu

    BalasPadam
  5. hehe..btol la tu abg ben...setuju....nasib la sy nie x terjebak...selamat..hehe

    BalasPadam
  6. ada yang tengok bola je, ada yang tengok pemain. ada yang tengok saja-saja, ada yang fanatik. manusia memang rambut sama hitam, hati warna-warni :)

    BalasPadam