Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 8 Januari 2016

Kaca Mata Hitam bernilai RM10 ribu di Malaysia !

Fuhhh.. Hanya ada 10 biji sahaja di Malaysia ! Limited Edition katanya.. Dikeluarkan khas gituuu ! Dan aku pun cuba memakainya ! Bukan semua orang dapat cuba pakai.. huhu...

Cermin mata hitam yang berjenama Tag Heuer ni memang cun giler ! Pakai pun selesa betul. Patutlah pengemar Tag ni sanggup bergadai membeli produk keluaran mereka tanpa pikir panjang sebab dah tau memang bagus dan berkualiti ! 


Antara premis yang menjual cermin mata hitam ni ialah dia Venice Optometry , nun d Desa Seri Hartamas.



Smart sangat ke spek ni sampai begitu mahal ? Sila tengok sendiri la yer .. hehe...Bagi aku , memang smart laaa !






Smart kan ? Fuhhh... Kalau nak tengok sendiri.. atau nak beli kaca mata , boleh la gi ke Venice Optometry ni di Desa Seri Hartamas. Betul betul depan Balai Polis Desa Sri Hartamas dan di sebelah KFC . Khidmat nasihat yang diaorang bagi memang tip top ! 


Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI