Kaca Mata Hitam bernilai RM10 ribu di Malaysia !

Fuhhh.. Hanya ada 10 biji sahaja di Malaysia ! Limited Edition katanya.. Dikeluarkan khas gituuu ! Dan aku pun cuba memakainya ! Bukan semua orang dapat cuba pakai.. huhu...

Cermin mata hitam yang berjenama Tag Heuer ni memang cun giler ! Pakai pun selesa betul. Patutlah pengemar Tag ni sanggup bergadai membeli produk keluaran mereka tanpa pikir panjang sebab dah tau memang bagus dan berkualiti ! 


Antara premis yang menjual cermin mata hitam ni ialah dia Venice Optometry , nun d Desa Seri Hartamas.



Smart sangat ke spek ni sampai begitu mahal ? Sila tengok sendiri la yer .. hehe...Bagi aku , memang smart laaa !






Smart kan ? Fuhhh... Kalau nak tengok sendiri.. atau nak beli kaca mata , boleh la gi ke Venice Optometry ni di Desa Seri Hartamas. Betul betul depan Balai Polis Desa Sri Hartamas dan di sebelah KFC . Khidmat nasihat yang diaorang bagi memang tip top ! 


2 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.