Khas buat peminat Danish Paf Pastri oleh Siti Hazura ! - BEN ASHAARI

Khas buat peminat Danish Paf Pastri oleh Siti Hazura !

Aku bagi buku resepi bertajuk Danish Paf Pastri kat wife. Nak tengok respon dia. Apakah dia akan tanya aku. nak buat ke ? Atau aku yang nak buat ??? Adehhh.. Aku buat ??? Hurm... Aku amik balik buku dan belek belek.. 

30 jenis rasa ! 

Ada siap langkah demi langkah ! 

Macam mudah jer .. 






Kan ? Macam mudah je kan ? Tak mustahil aku boleh buat ni ! Tapi kena tunggu Zahra besar skit la.. Leh buat sama sama .. baru meriah kan ! Buat sekali ngan anak dara kite gituuuu... Tapi kalau nak buat bersama isteri tercinta pon , ok je kan ? Haaaa.. Nak try la nanti.. 

Harga ? RM25 jer .. Mana beli ? Buku keluaran ALAF 21 ni mudah je nak cari.. Kat MPH pon ada haaa.. Bersepahhhh ! Kalau nak tanya lebih lanjut atau tak paham , boleh je pm si tukang buat buku ni... Azura Rahman atau Siti Hazura ..

1 ulasan:

  1. wahh bagus utk yg xreti masak cam yanie hihi.. leh beli try kan..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.