Hadiah Hari Jadi untuk si isteri ... - BEN ASHAARI

Hadiah Hari Jadi untuk si isteri ...

Hehehe.. barang kemas dia tak nak ! Tak reti nak jaga katanya.. Bukan tak pernah beli pon.. tapi asyik cicir jer.. Jadi , aku bagi dia pilihan.. Pilih la apa saja dia nak selagi suami dia mampu ! Nanti dah tak mampu , jangan mintak bukan bukan dah ! 

Dan.. seperti yang aku jangkakan ..perempuan tetap perempuan ! Hurm.. mesti la kan ? Takkan nak mintak hadiah barangan lelaki lak ? Adoi ,, ko ni pon Ben !! Huhhhh... 

Dia nak beg tangan dan kasut kerja. Tak nak mahal mahal sangat pon.. Kalau mahal cam LV , Prada tu .. aku mampu bagi la ! Mampu bagi tag harga jer ! Huhuhuh.. Gila kauuu... Aku bukan anak sedara Dato Seri Vida tuuuu ! Huhhh... 

Aku kasi dia peluang pilih apa dia nak.. jenama apa sekali pun yang penting , selesa dan kemas ! Kan kan ? Yang penting , jangan riak ketika memakainnya ... Haaa ! 


Ini je la dia pilih. Alhamdulillah ! Masih ada baki dari bajet hadiah dia tuu.. Hahahaha.. Nak beli jaket Superman laaa..

Bersemangat dia nak gi kerja esok !

12 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.