Hadiah Hari Jadi untuk si isteri ...

Hehehe.. barang kemas dia tak nak ! Tak reti nak jaga katanya.. Bukan tak pernah beli pon.. tapi asyik cicir jer.. Jadi , aku bagi dia pilihan.. Pilih la apa saja dia nak selagi suami dia mampu ! Nanti dah tak mampu , jangan mintak bukan bukan dah ! 

Dan.. seperti yang aku jangkakan ..perempuan tetap perempuan ! Hurm.. mesti la kan ? Takkan nak mintak hadiah barangan lelaki lak ? Adoi ,, ko ni pon Ben !! Huhhhh... 

Dia nak beg tangan dan kasut kerja. Tak nak mahal mahal sangat pon.. Kalau mahal cam LV , Prada tu .. aku mampu bagi la ! Mampu bagi tag harga jer ! Huhuhuh.. Gila kauuu... Aku bukan anak sedara Dato Seri Vida tuuuu ! Huhhh... 

Aku kasi dia peluang pilih apa dia nak.. jenama apa sekali pun yang penting , selesa dan kemas ! Kan kan ? Yang penting , jangan riak ketika memakainnya ... Haaa ! 


Ini je la dia pilih. Alhamdulillah ! Masih ada baki dari bajet hadiah dia tuu.. Hahahaha.. Nak beli jaket Superman laaa..

Bersemangat dia nak gi kerja esok !

12 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.