Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 24 Januari 2016

Rojak dan Cendol Aisha di Bandar Baru Salak Tinggi !

Cuaca panas ! Tekak nak cari sesuatu bagi menghilangkan rasa kering. Nak minum apa eh ? Hurmm.. Tak pe.. keluar cari makan dulu. Usung dua beradik ni sekali. Wife leh duk umah dan tenangkan fikiran. Hahahaa...

Di depan masjib Bandar Baru Salak Tinggi , aku ternampak lori kecil yang menjual cendol dan rojak. Adoiii... Sedapnya ! Wife memang kirim rojak dan memang rezeki dia murah tul ! Nasib baik ada jual.. Kalau tak , kena merayau sana sini gak aku mencari. Nasib dia nak rojak... Kalau nak daging gajah ? Aduhh.. 





2 rojak dan 2 cendol. RM12. Ok la kan ? Rojak dia pon puas makan ! Dan memang bersih kat tempat dia jual ni. Ada mee mamak lagi ! Aduh.. hahaha.. Lain kali nak try mee mamak lak.. Mesti kaw punya.. huhu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI