Beli pun salah..


Dah nak capai dah. Ingat nak belikan utk anak anak memandangkan mereka suka makan. Tiba tiba terbantut terus niat bila hati membisik.. "Kau nak bunuh anak kau pelan pelan ke?

Hurmm.. Camana eh? Bukan selalu pun kan? Tapi bila diorg dah sedap makan makanan gini, makanan utama cam nasi, sayur dan sebagainya.. Terus ditolak.

Cancel beli. Biarlah mereka menangis sekarang dari aku menangis kemudian hari!!

Hurm.. Payah nak berhati kejam ni. 

4 ulasan:

  1. kadang2 terpaksa kejam demi kebaikan semua

    BalasPadam
  2. Bijak..ajak makan sayuran pelan2 suka tu bro

    BalasPadam
  3. sllu avoid kedai2 ni..mmmg xkn bli ke ank2..kdg bli gula2 pun..bg mkn skali skala je

    BalasPadam
  4. Memang tak beli anak jajan camni, beli biskut² je.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.