Beli pun salah.. - BEN ASHAARI

Beli pun salah..


Dah nak capai dah. Ingat nak belikan utk anak anak memandangkan mereka suka makan. Tiba tiba terbantut terus niat bila hati membisik.. "Kau nak bunuh anak kau pelan pelan ke?

Hurmm.. Camana eh? Bukan selalu pun kan? Tapi bila diorg dah sedap makan makanan gini, makanan utama cam nasi, sayur dan sebagainya.. Terus ditolak.

Cancel beli. Biarlah mereka menangis sekarang dari aku menangis kemudian hari!!

Hurm.. Payah nak berhati kejam ni. 

4 ulasan:

  1. kadang2 terpaksa kejam demi kebaikan semua

    BalasPadam
  2. Bijak..ajak makan sayuran pelan2 suka tu bro

    BalasPadam
  3. sllu avoid kedai2 ni..mmmg xkn bli ke ank2..kdg bli gula2 pun..bg mkn skali skala je

    BalasPadam
  4. Memang tak beli anak jajan camni, beli biskut² je.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.