Rahsia halau lalat dan serangga yg menganggu anda!

Aku jemur kereta di tempat terbuka selepas kelmarin  dibasuh bahagian dalamannya. Kesemua pintu dibuka dan hasilnya.. Mcm mcm la serangga masuk termasuklah lalat. Huhh... Geram aihh.


Tapi aku cool selepas teringat sesuatu. Aku pon sembur je dalam tu. Tak sampai seminit.. Hilang semua serangga. Hahahaaa..

Ternyata produk tu mmg cukup berhasil. Selama ni aku gunakan utk halau semut tak kira apa warna dan juga nyamuk. Lipas pon sesekali jd mangsa aku. Diorg tak mati pun tapi  melarikan diri  lalu tidak lagi datang ke situ untuk satu jangka masa yg agak lama. Melainkan jika ada 'tarikan' seperti sisa makanan, tu memang mengundang la. 

Cara nak guna.. Mudah sangat. Spray je dgn niat nak halau. Memang Magic siott! Kagum sungguh aku. Dan bagusnya.. Tak berbau dan merbahaya sama sekali!! Nak tau produk apa? Aku tau korang nak tau punya..


Magic namanya. Heee.. Bagi mereka yang pernah guna, mesti tau betapa mujarabnya si Magic ni. Harga pon murah jer. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh Whatsapp ke SINI


6 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.