Masih sama walaupun berbeza..


Bila bergantung pada pengangkutan awam.. Hurm.. Rasanya dah 6 tahun aku tinggalkan  dunia waktu pejabat ni. Dulu masa kerja, aku suka guna pengangkutan awam ni sbb awek byk.. Leh cuci mata pagi. Orang kata awet muda gitu. Hahahaa.. Tapi yg menyakitkan ialah pagi pagi gini kena la berebut skit.

Sebenarnya tak perlu pun nak berebut. Kena atur skit jadual tu. Kan? Heeee.. Tapi segalanya boleh rosak bila pengangkutan awam yang diharap tu bermasalah. Aduhhhhh... Abiss la 'merah'.. 

Tapi nak kata guna kenderaan sendiri confirm takkan bermasalah tu, tipu la kan.. Kalau ada eksiden, perghhhhhhh... Boleh kematu bontot wehhh! Ditambah lagi dengan insan insan yg tak reti  ikut peraturan.. Menyebabkan kesesakan boleh bertambah teruk.

Pagi ni.. Aku ada 'keje' skit.. Ni monorel wat hal lakk.. Adoiii... Nasib baik aku kuar awal. Harapnya sampai ke lokasi tepat pada masanya.

4 ulasan:

  1. Ke mana lah bro nak pergi ni..tak apa lah kan masyarakat sana-sini semuanya ada saja urusan..itulah norma kehidupan. Teruskan berkarya

    BalasPadam
  2. sesekali best lah juga bersesak. Suka tengok gelagat orang ramai kalo tmpt ni

    BalasPadam
  3. Lama dah ct xnaik..Dulu slalu Naik kalo Balik kg. Biasanya tengok ragam orang isi Masa terluang..huhu

    BalasPadam
  4. Saya jarang naik pengangkutan awam, tak suka sesak².

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.