11/01/2011 - 12/01/2011 - BEN ASHAARI

Respek ar ..

November 29, 2011
Cmana laa diorang leh sabar menempuh kesesakkan begini hari-hari .. adoiiii .. Nasib baik la ada highway ke Putrajaya ... Kira jammed jap...

Mood ke laut !!

November 29, 2011
Entahlah.. sejak dua menjak ni , mood serupa cuaca kat Kelantan mahupun Terengganu .. Malas gilaa nak update blog .. Jgn kata nk update ...

Ingat mati sementara hidup

November 28, 2011
  Sehari lagi , akan genap umur aku 35 tahun .. Hurm .. Sapa sangka , masa berjalan seperti angin .. Terasa baru menyapu tubuh lalu te...

Tutorial : Mari amik serai

November 27, 2011
  “Abang , tolong amik serai kat belakang rumah .. “   Aiseyman .. ni yg aku boring ni .. Biasanya beli jer padahal kat belakang rumah...

Cara nak tarik pembaca ..

November 27, 2011
Kalau baca suratkhabar Harian Metro hari ni , pasti korang akan dpt jawapannya .. Rasanya nanti sapa yg akan beli ? Lelaki atau perempua...

Aku nak kurussss !!!

November 26, 2011
Heh..renew kad Jusco aku neeh. Hahaha .. Gunanya pon tidak. Terpandang satu awek ni lalu dpn aku sambil mkn aiskrim ..Boleh tahan gak ...

Ok...shopping time tp ..

November 26, 2011
Bukan aku punyaaaaaa... Ahmad Albab yg punyyaaaa... Takat ni , doktor kata confirm anak lelaki .. Jadi , cr barang baby boy laa .. hurm...

Bermula kembali ..

November 26, 2011
Kena buang maggie , aiskrim dn byk lagi bila aku dah mula kembali ke gym .. 2 minggu dah serius berworkout .. bila dh mula , nk berenti p...

Aku bukan hipokrit

November 26, 2011
    Bila aku tak sukakan sesuatu , maka aku bagitau aku tidak menyukainya .. Tidak menyukainya bukan bererti aku membenci dan memusuhi...

Entri aku pendek belaka ..

November 26, 2011
  “ Awat la pendek sangat entri abang ben neh ???  “ Ada orang tanya gitu kat aku .. Heh .. nak jawab lagu mana ya ?? Nak jawab lagu t...
Dikuasakan oleh Blogger.