Semua Tips dah di delete ..

by - Khamis, Jun 17, 2010

Maaf .. mmg telah aku delete ke semua tips yang aku berikan dua tiga hari ni ... Seperti yang aku kata , tips yang dikeluarkan tu hanya bersifat berkongsi saja..bukan untuk 'mengaut' keuntungan..apa yang aku tau , sedikit sebanyak telah aku kongsikan dalam tu.. jika aku teringat lagi , aku akan kongsikan ..

Kenapa aku delete ? Paling penting adalah untuk mengelakkan fitnah .. Mungkin akan ada berkata aku bersikap menunjuk nunjuk ... entah ler... bagi aku , apa yang aku dapat tu masih lagi rendah dah tak de apa nak dibanggakan .. Terlalu ramai blogger dapat jauh lebih tinggi dari aku ... aku sekadar pipit dikalangan merak .. walaubagaimana pun aku tetap cuba 'memberi' panduan dan galakkan pada mereka agar dapat terbang bersama ku dan berharap akan jauh lebih tinggi dari aku , pada satu masa nanti ...

Pada mereka yang sempat membaca dan menelaah serta melakukan sedikit kajian , diharap bolehlah berkongsi dengan rakan mereka kelak . Yang penting , jgn hilangkan tujuan sebenar berblog yakni merapatkan lagi silatuhrahhim dan berkongsi maklumat ..

InsyaAllah ... aku akan kongsikan lagi apa yang aku tau walaupun apa yang aku tau itu tidak lah berharga mana sekali pun ..

BA : Walaupun kalah ,yang pasti Korea telah berjuang namun perjuangannya masih belum selesai.. begitu juga kita ...

You May Also Like

5 comments

  1. Terima kasih ben sudi berkongsi tips. Pak tua amat menghargai kesudian anda tuu...

    BalasPadam
  2. hurm.. nasib baik baca tip En.ben..
    klu x.. rugi je..
    huhu.. arigato..!!

    BalasPadam
  3. huhuhu, nasib baik awal2 dah baca.. TQ erk sudi share, ada yg saya praktikkan dan memang brkesan =)

    BalasPadam
  4. Ben : Just Asking, klu u leh tlg....My sista py blog I x leh view...leh view page takat follower jerk, tp entry sume tak dpt baca....klu guna b'band lagi x blh view langsung...kuar msg problem loading page...So, ANY IDEA ??? Tq

    BalasPadam