Jangan degil !!

by - Jun 26, 2010

Aku kata dah .. dari Teluk Intan nak ke Sg Buloh , ikut jalan lama ... berbekalkan peta yang diberi oleh abang ipar aku , kitorang nekad menggunakannya .. Aku berani kerana aku ada gps..ahahah..kalau tau ? Jgn mimpi aku nak g .. mana berani .. jalan lama tuuu ..

Hasilnya ... Tau tau sampai Meru ... hahaha.. Tak sepatutnya masuk Meru langsung ! Gps tu bantai ikut jalan jauh.. dia kasi pusing Meru dulu baru ikut jalan asal .. caitt...

Peta yang dibekalkan tu sememangnya betul tapi aku lak gatal nak ikut GPS .. sampai la gak tapi puas la bergaduh dalam kereta .. hahaha... tak kisah la... yg penting selamat ... huhu...

BA : Wajib ada gps ..

You May Also Like

3 comments

  1. padan muka hang... huhuhuhuh
    dok gatai pakai gps tu sper suh...
    ada maps xmo pakai.. gatai la lagi...
    uhuhuh

    BalasPadam
  2. Pengajaran untuk hari ini adalah... Haha... Meru tu dah jauh sangat tu. Kalau dah sampai ke sungai besar patutnya jalan dia lurus je.. Tak memasal.. Haha.. Adeii..

    BalasPadam
  3. Ikut jelah highway kan sngggg....len kali ty org tk intan ni haaaaa.....hu3....

    BalasPadam