Esok raya !! Yeahoooooo...

by - Rabu, September 08, 2010

Yess ... esok raya !!

Kalau benar esok , baru korang leh jerit yeahooo .. Kalau tidak , sila baca entri ni pada malam esok yer .. maka bersesuaian untuk menjerit yeahoo .. tapi terlebih dahulu bersyukur dengan mengucapkan alhamdulillah ... :)

Entah kita bersua lagi di Ramadhan akan datang pon tak pasti lagi kan ? Kita dah berpuasa sama sama... sebagai blogger dan juga pembaca ... huhuh.. tahun depan , entah korang sudi singgah sini lagi ke tak .. Kalau blogger tu , aku rasa pastinya ramai dah meletup letup blognya dan kalau bukan blogger , tunggu apa lagi ? marilah bergelar blogger .. best pe dok membebel dalam blog ni .. hahaha.. Cuma satu je la kan .. ada yang membaca tu , dengan mulut mencebek dan hati mengutuk .. ada yang membaca tu sambil tersenyum dan hati tertawa riang .. Kita manusia ni sukar nak mengembirakan manusia lain .. Sedangkan Allah yang mengurniakan nikmatNYA tanpa meminta balasan langsung pon masih ada manusia yang tidak berpuashati ! huhuh..

Ops .. terlebeh sudah.. aku nak berbuka dulu.. hari terakhir aku berbuka dengan keluarga aku .. pasni nak bermaafan sebelum ke Kelantan... huhuhu.. mari kita belajar menjadi hambaNYA yang senantiasa bersyukur .. tak kira jatuh atau bangun , maka senantiasa bersyukur... Alhamdulillah ..



You May Also Like

10 comments

  1. uit ben.. ko nihhh..wat aku terkejot berok jerk! aku dah ler tgh tunggu amanat penyimpan mohor2 besar nih! nway, aku nak ucapkan selamat ari raya maap zahir batin.. maap klu ade salah silap. ati2 bwk anak isteri kat jalan raya tuh.. moga perjalanan selamat sampai ke destinasi.

    BalasPadam
  2. ade org dah raye tadi,ikt fhaman in.......

    buletin utama

    BalasPadam
  3. nk gerak balik kelantan bila ek...??

    berhati-hati di jalan raya n selamat hari raya

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    BalasPadam
  4. @hana

    HEHEHE...dah tau kan.. jumaat.saja kasi gempak..

    BalasPadam
  5. @Bro Framestone

    insyaallah .. esok pagi.. lepas subuh.. hehe

    BalasPadam