YESS punya pasal !

by - Selasa, September 28, 2010

 

Penat ... kering idea ... akhirnya balik jugak ke rumah .. Sampai kat stesen LRT PWTC , adeh... terlepas dah LRT .. kena tunggu lagi 10 minit .. Tengok kat papan elektronik , LRT berikutnya ke SRI PETALING .. ok dah tu.. Yang terlepas tadi ke AMPANG .. Aku menghala ke SRI PETALING ..

Bosan ... layan hp jap .. bila pegang hp , yang aku bukak ialah blog aku gak.. takde maknanya !! Dari rumah , sampai ke opis hinggalah balik ke rumah , blog aku gak aku tengok.. Ada sesuatu yang menarik pada blog aku hari ni.. tu pasal aku belek .. hehe.. kot ada idea lagi pasni. hehe.. Ada tu mmg ada .. nak tambah skit header aku tu.. hehe..

YESS !! LRT datang ... naik naik ... Tak penuh .. ok la .. ada tempat duduk tapi aku tamo duduk sbb jap lagi kat Masjid Jamek ramai naik... nanti nak berdiri balik.. alang alang , biar berdiri terus ..

Sampai ke Stsn CHAN SOW LIN , ada pengumuman .. tapi aku tak endahkan sangat.. wat dek jer .. LRT bergerak lagi ... Tiba tiba ... "STESEN BERIKUTNYA ... TAMAN SHAMELIN " ...

Adoiiii..... yang aku nak elak tu gak laaa berlaku !!! Aku salah naik LRT daaa... LRT yang aku naik tu ke AMPANG ... Yang lepas tadi tu laa ke SRI PETALING ... haihh... tak pasal pasal aku kena turun di TAMAN MALURI dan amik semula LRT dan turun ke CHAN SOW LIN kemudian tunggu LRT ke SRI PETALING .. haih... buang masa sungguh ... nasib baik aku kuatkan semangat ... g jugak ke gym walaupun aku ada masa lagi 45 minit .. ok la kn ? Dapat gak bakar lemak terkumpul ni..

You May Also Like

4 comments

  1. Keh3. .dulu masa kita keja pun suke salah naik tren. .jenuh la nk patah balik. .fadan muke kat diri sendiri. .

    BalasPadam
  2. hehe sabar jela bro..yg pnting da smpi umah,leh pg gym :D

    BalasPadam
  3. Huhu kesiannya tersilap naik train. Sabar jelah, sabar separuh daripada iman.

    BalasPadam