Perancang utama pembunuhan Sosilawati ditahan

by - Ahad, September 12, 2010

 

“Difahamkan, suspek yang membawa polis ke tempat kejadian, Khamis lalu hingga membawa kepada penemuan mayat berkenaan,” katanya.


Sehingga malam tadi, enam suspek sudah ditahan bagi membantu siasatan berhubung kehilangan Sosilawati dan tiga individu lain sejak 30 Ogos lalu.


Turut ditahan seorang ahli perniagaan dan peguam berpangkat Datuk bersama adilknya, seorang doktor berusia lingkungan 40-an.
Difahamkan, kedua-duanya perancang utama kes itu manakala identiti empat lagi suspek dikenal pasti, namun dipercayai kumpulan sama yang melarikan semua mangsa. - BHARIAN

Lanjutan dari kes berkenaan , Sosilawati dan 3 yang lain ditemui mati dibunuh dan dibakar . Rujuk - Berita

Hurm .... dah jadi ala ala filem Hollywood penjenayah di Malaysia ini ..Takziah buat keluarga mangsa.. Al-fatihah. Semoga hukuman yang setimpal diberikan kepada yang terlibat !

You May Also Like

10 comments

  1. tak sangka ye,riwayat hidup seorang wanita korporat berakhir mcm tu....

    BalasPadam
  2. miskin susah, kaya susah.
    petanda akhir zaman juga.

    BalasPadam
  3. huhu... sungguh kejam.. misteri kehilangan hampir terjawab

    BalasPadam
  4. salam takziah buat keluarga mangsa pembunuhan.. tragedi hari raya yang menyayat hati kita.. alfatihah buat arwah....

    BalasPadam
  5. Zalim sungguh mereka yang membuat kerja2 terkutuk ini.. pihak berkuasa wajib bertindak sewajarnya membendung kezaliman seperti ini dari terus berleluasa.. rakyat yang mengenali mangsa2 pasti tidak dapat bersabar lagi dan amat marah dengan tragedi ini khasnya warga Batu Pahat iaitu kampung kelahiran Allahyarham Datuk Sosilawati.. Mana buktinya Rakyat Didahulukan??

    BalasPadam
  6. mcm2 dunia skarg ni..al fatihah wat family mangsa..kejam sungguh penjenayah malaysia

    BalasPadam
  7. @cplud miera Alfatihah utk mangsa, dan takziah utk keuarga mangsa

    BalasPadam
  8. macamana boleh ada manusia yg boleh tergamak melakukan demikian, dibulan puasa lagi..kejam..tidak kah terfkir akibat perbuatan itu didunia ni apa lagi azab hukuman akhirat. di mana perasaan, akal, kemanusiaan. iman? manusia yg tak beriman dengan akhirat pun besar kemungkinan tak sannggup bunuh, bakar manusia lain.. mana nak lari sekarang?

    BalasPadam