Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 25 Mac 2012

REAL MADRID RESORT ISLAND ?

 

Biar betul ???  Tapi itulah kenyataan yang harus ditelan .. hehe .. Nak kena telan nape lak kan ? Yelah , kelab pertama di dunia yg bakal punya pulau yang merupakan resort dan terletak di UAE .

Bernilai US$ 1 billion dan bakal dibuka pada orang awam pada 2015 . Apa yg menariknya ? Ahaaa… macam macam ada wooo …

image

Apa nak heran kan ? Real Madrid kan kelab terkaya di dunia . Apa nak dikesahkan takat 1 billion tu haa .. Pendapatan lepas ni lagi masyuk ! Sasaran mereka 1 juga pengunjung setahun. Ingat kos nak menginap kat sana tu murah ke ? Huhu ..

5 komen :

Sazali berkata... [Reply to comment]

hebat...kalau ada duit semua boleh jadi...

shanas ishak berkata... [Reply to comment]

cantik menarik!!

Lindaannur berkata... [Reply to comment]

cantik tempatnya...

Abhamz berkata... [Reply to comment]

assalam, syurga dunia di UAE....tambah lagi satu destinasi di sana.

Laurie Gina berkata... [Reply to comment]

cantik !Maju dah Real Madrid :)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI