Macam call stesen radio ! - BEN ASHAARI

Macam call stesen radio !

Bizi sajaaaaa !! Aduhhh ... Ada berapa operator la gamaknya yg bertugas kat situ ? Kang aku main serbu je ,


" Maaf cik .. kad anda belum dpt disiapkan .. "


Mau gak aku jawab nanti ..


" Jom la g dating memandangkan saya kat sini dah .. "


Tapi aku lom tahap gila gitu la .. hahahah ... Ramai sangat la tu kot yg dok call .. Sabar yer bang ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 ulasan:

  1. ramai sangat yg call lah tu tau ramai yg jawab tel. gi rehat .... ha ha ha

    BalasPadam
  2. g la makan dulu ke.. shoping dulu ke.. lam sangt tunggu.. hehe

    BalasPadam
  3. patutnya berapa lama siap? awal sgt tanya kot?

    BalasPadam
  4. leh cek kat internet... saya dah 2 kali wat ic kat JPN Putrajaya... saya cek guna internet jer untuk tau dah siap atau blom...

    BalasPadam
  5. hihi talian HOT camtue mmg selalu bizi...

    BalasPadam
  6. sabar je la ek...paham sgt...
    kot2 operator tu xcukup tgn nk angkat call...hihihi
    assumption je la

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.